» 1مبارکه » شهرستان مبارکه » اختتامیه اردوهای هجرت دانش آموزی شهرستان مبارکه برگزار شد
شهرستان مبارکه - مطالب ویژه

اختتامیه اردوهای هجرت دانش آموزی شهرستان مبارکه برگزار شد

مهر 11, 1394 0027

همایش اختتامیه اردوهای هجرت بسیج دانش آموزی با حضور دانش آموزان بسیجی شرکت کننده در این طرح و همچنین تعدادی از مسئولین شهرستان مبارکه در محل ناحیه مقاومت بسیج شهرستان مبارکه برگزار گردید.

به گزارش پایگاه خبری شمس شهرستان مبارکه ، در این مراسم که به همت حوزه های بسیج دانش آموزی برادران و خواهران شهرستان مبارکه برگزار گردید،سرهنگ قاسی فرمانده ناحیه طی سخنانی ضمن تقدیر و تشکر از زحمات دانش آموزان شرکت کننده در طرح هجرت دانش آموزی به منظور مرمت و بهسازی و نوسازی مدارس یکی از اهداف مهم اردوهای هجرت دانش را پرکردن اوقات فراغت دانش آموزان در غالب طرح نشاط و تعالی و همچنین بهسازی و نوسازی مدارس با همکاری اداره آموزش و پرورش شهرستان برشمرد.

در ادامه از زحمات فرماندهان حوزه های مقاومت بسیج دانش آموزی خواهران و برادران سرکار خانم خمسه و سروان پاسدارمحمد رضا کریمی و همچنین بسیج سازندگی ناحیه قدردانی نمودند.

همچنین در این برنامه آقای مالکی ریاست اداره آموزش و پرورش شهرستان عنوان نمود به همت بسیجیان شرکت کننده در طرح هجرت دانش آموزی در سال 1394 بیش از 40 درصد از مدارس شهرستان مورد بهسازی و نوسازی و شاداب سازی قرار گرفت .وی افزود در این طرح بیش از 5000متر مربع از مدارس زنگ آمیزی و شاداب سازی و بیش از 100 عدد میز و نیمکت مورد تعمیر قرار گرفت.

در طرح هجرت دانش آموزی بیش از 140 نفر از دانش آموزان به مدت 10 روز در برنامه بهسازی و نوسازی مدارس شرکت نمودند.

SAM_2725 (Copy) SAM_2726 (Copy) SAM_2753 (Copy) SAM_2791 (Copy) SAM_2716 (Copy)

به این نوشته امتیاز بدهید!

میلاد زارع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×