» 1مبارکه » اخبار شهرستان مبارکه » مبارکه در شور اربعین حسینی
اخبار شهرستان مبارکه

مبارکه در شور اربعین حسینی

دی 2, 1392 007

به گزارش سایت شمس شهرستان مبارکه ،ظهر امروز مراسم عزاداری حسینی همراه با دسته‌جات سینه‌زنی و نوحه‌سرایی در شهرستان  مبارکه برگزار شد.

در این آئین که با حضور هیئت‌های مذهبی این شهرستان برگزار شد، عزاداران با برپایی دسته‌جات عزاداری از محله‌های گوناگون مبارکه و با گذر از خیابان‌های اصلی این شهر در روز اربعین سید و سالار شهیدان، به عزاداری پرداختند و در مسیر این عزاداران عاشق و شیفته امام حسین(ع) مورد استقبال دوستداران این خاندان قرار گرفتند.

مردمی که در مسیر گذر هیئت ها و دسته جات عزاداری قرار داشتند، به همراهی آنها پرداخته و شور و عشق عزاداری اباعبدلله الحسین (ع) را صد چندان کردند.

در این مسیر حضور جانبازان شهر مبارکه که در 8 سال دفاع مقدس از انقلاب و امام خود با جان و دل حمایت کردند نیز با وجود سختی مسیر عزاداری برای آنها، همراه با خانواده‌های خود درجمع عزاداران حسینی شرکت داشته و شوری بی‌مثال در بین مردم و عزادارن اربعین حسینی برپا کردند.

هیئت‌های عزاداری حسینی با گذر از خیابان‌های این شهر و حرکت به سمت گلستان شهدای مبارکه، با اجتماع در این مکان مقدس و ادای احترام به شهیدان انقلاب اسلامی و رفتگانشان عشق و علاقه خود را به انقلاب و شهدای آن نشان دادند.

این مراسم که از ساعت 11 امروز آغاز شده بود، با برپایی نماز جماعت در ظهر اربعین حسینی در مسجد جامع این شهر به پایان رسید.

به این نوشته امتیاز بدهید!

سعید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×