» عمومی » فرهنگی ادبی » موسیقی «از سرزمین های شرقی» از ایتالیایی‌ها جایزه گرفت
فرهنگی ادبی

موسیقی «از سرزمین های شرقی» از ایتالیایی‌ها جایزه گرفت

مهر 8, 1394 009

فیلم کوتاه انیمیشن «از سرزمین های شرقی» ساخته سارا طبیب زاده جایزه ویژه هیات داوران سومین جشنواره موزیک فیلم «پارما» ایتالیا را از آن خود کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، فیلم کوتاه انیمیشن «از سرزمین های شرقی» ساخته سارا طبیب زاده بر اساس قطعه ای به همین نام از گروه موسیقی «پالت» است که توانست جایزه ویژه هیات داوران سومین جشنواره موزیک فیلم پارمای ایتالیا را دریافت کند.

فیلم کوتاه انیمیشن «از سرزمین های شرقی» در دو بخش بهترین فیلم کوتاه و بهترین موسیقی کاندیدای دریافت جایزه بود که در نهایت موفق به کسب جایزه ویژه داوران برای بهترین فیلم کوتاه شد. شاعرانگی این فیلم و همچنین موسیقی و نوع کارگردانی انیمیشن «از سرزمین های شرقی» از جمله دلایل اهدای جایزه ویژه هیات داوران جشنواره موزیک فیلم «پارما» ایتالیا به این اثر ایرانی بوده است.

سومین دوره جشنواره موزیک فیلم «پارما» ایتالیا با تمرکز بر موسیقی فیلم در چندین بخش از جمله فیلم داستانی، مستند، انیمیشن، تجربی و موزیک ویدیو با حضور فیلم هایی از سراسر جهان از تاریخ ۳۰ شهریور تا ۴ مهرماه برگزار شد.

انیمیشن ۵ دقیقه ای «از سرزمین های شرقی» بر اساس قطعه ای از گروه موسیقی «پالت» بر شعری از سعدی ساخته شده و پخش این فیلم با فیدان فیلم است. همچنین احسان رسول اف تهیه کنندگی این فیلم کوتاه انیمیشن را به عهده داشته است.

http://media.mehrnews.com/d/2015/09/29/3/1851292.jpg

به این نوشته امتیاز بدهید!

م. موسوی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×