» عمومی » ورزشی » واکنش عضو تیم بانوان ایران به حمله استقلالی‌ها به اینستاگرامش
ورزشی

واکنش عضو تیم بانوان ایران به حمله استقلالی‌ها به اینستاگرامش

مهر 8, 1394 0010

بازیکن تیم ملی فوتسال زنان ایران و بهترین بازیکن جام ملت‌های آسیا می‌گوید از الفاظی که بعضی از هواداران استقلال در اینستاگرامش به کار برده‌اند متعجب و ناراحت است و برای همین شهرت را دوست ندارد.

فرشته کریمی در گفتگو با خبرنگار مهر، درباره مسائل مختلفی از جمله دغدغه‌های تیم ملی زنان، خواسته‌‌هایش برای تداوم موفقیت این تیم، حضور علی صانعی روی نیمکت تیم ملی زنان و همچنین حمله برخی از هوادارن استقلال به اینستاگرامش بعد از برنامه نود صحبت کرد و گفت که از الفاظی که بعضی‌ها روی اینستاگرامش به کار برده‌اند، ناراحت و متعجب است:

* قهرمانی حاصل چهار سال تلاش بود
قهرمانی ما در جام ملت‌ها حاصل چهار سال تلاش بود. باید از مسئولان فدراسیون فوتبال و همچنین مربیان تیم ملی از جمله خانم مظفر، یاری و سلیمانی تشکر کرد. امیدواریم این حمایت‌ها از تیم بانوان ادامه داشته باشد و بتوانیم به افتخارات دیگری برسیم.

* علی صانعی نقش زیادی در قهرمانی ما داشت
اینکه کادر فنی تیم ملی مستحکم و منسجم باشد، خیلی مهم است. علی صانعی در این مسابقات به عنوان مدیر فنی کنار ما بود و خیلی به ما کمک کرد. نقش صانعی در این قهرمانی زیاد است. شما نگاه کنید مربیان تمام تیم‌های فوتسال زنان، مرد هستند. این خودش یک امتیاز مثبت است چون تجربه مردان در فوتسال یک دنیای دیگر است و می‌تواند کمک زیادی باشد.

* امیدوارم صانعی حفظ شود
برای همین امیدوارم کادر فنی تیم ملی و علی صانعی حفظ شوند چون در موفقیت ما نقش زیادی داشتند.

* با نصف تیم قهرمان آسیا شدیم
دغدغه‌ فعلی ما علاوه بر کادر فنی این است که مصدومان هم زودتر برسند. به خاطر همین مصدومیت‌ها، ما بعضی از بازیکنان را از دست دادیم و با نصف تیم به جام ملتها رفتیم. البته بازیکنان جوان عملکرد خوبی داشتند. ضمن اینکه امیدوارم مسئولان کمک کنند تا مشکلاتی نظیر مشکلی که برای نیلوفر اردلان پیش آمد، تکرار نشود.

فرشته کریمی

* هفته آینده لیگ بانوان شروع می‌شود
برای جام جهانی گواتمالا که در آذرماه برگزار می‌شود، برنامه خاصی نگرفته‌ایم. فدراسیون باید برای این مسابقات برنامه ریزی کند. از هفته آینده مسابقات لیگ برتر شروع می‌شود و ما درگیر باشگاه‌ها می‌شویم. البته از نظر بدنی آماده هستیم ولی قبل از جام جهانی باید اردویی را داشته باشیم.

* فکر نمی‌کردم تصاویرمان پخش شود
حضورم در برنامه ۹۰ خیلی خوب بود. اصلا فکر نمی‌کردم تصاویر مسابقاتمان در این برنامه پخش شود. باید از مسئولان که این تصاویر را پخش کردند، تشکر کنم. حالا تمام ایران می‌دانند که زنان فوتسالیست هم مثل تیم مردان هستند و حتی شاید بهتر هم باشیم. البته به خاطر قدرت بدنی کمتر، در سطح تیم مردان نیستیم ولی نشان دادیم که حرفهای زیادی برای گفتن داریم.

* باید فرهنگ دنیای مجازی را تقویت کنیم
وقتی در برنامه نود اعلام کردم پرسپولیسی هستم، تعدادی از هواداران استقلال روی صفحه اینستاگرامم مطالبی را نوشتند. باید بگویم من از کودکی پرسپولیسی بودم ولی تمام اسطوره‌های فوتبالمان از جمله ناصر حجازی، سیروس قایقران، علی کریمی و علی پروین را دوست دارم. به هر حال باید فرهنگ دنیای مجازی را یک مقدار تقویت کنیم. در جامعه مردم احترام زیادی برای ما قائلند و همه با فرهنگ و خوب برخورد می‌کنند.

* شاید اینستاگرامم را پاک کنم
من هم یک دختر هستم و درست نیست که برخی الفاظ و صحبت‌ها در صفحه شخصی‌ام مطرح شود. بعد از حمله‌ای که به اینستاگرامم شد، مجبور شدم چند مطلبم را پاک کنم و اگر همینطور ادامه یابد، شاید کل اینستاگرامم را پاک کنم.

* شهرت و معروف بودن را دوست ندارم
واقعا اتفاقی که روی اینستاگرامم افتاد ناراحت کننده است. من واقعا تعجب کردم چون قبل از این تجربه چنین مسائلی را نداشتم. چنین مواردی برای خانم‌ها سخت است. برای همین شهرت و معروف بودن را د وست ندارم.

* نون و نمک پرسپولیس را خورده‌ام
قبلا به من می‌گفتند اگر پرسیدند استقلالی هستم یا پرسپولیسی، چیزی نگویم. همین دیشب (سه شنبه شب) شبکه سوم سیما بودیم که باز هم این سئوال را پرسیدند. دوشنبه شب در نود گفته بودم پرسپولیسی‌ام. دیشب که نمی‌توانستم حرف دیگری بزنم و بگویم استقلالی‌‌ام! به هر حال من عضو تیم پرسپولیس بوده‌ام و نون و نمک این باشگاه را خورده‌ام. چرا باید این مسائل ناراحت کننده را در اینستاگرمم مطرح کنند.

http://media.mehrnews.com/d/2015/09/27/3/1847400.jpg

به این نوشته امتیاز بدهید!

م. موسوی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×