» عمومی » ورزشی » از پیام گواردیولا تا پیام مسی و نظر برادرش
ورزشی

از پیام گواردیولا تا پیام مسی و نظر برادرش

مهر 7, 1394 0012

پس از مصدومیت مسی و جراحت زانوی او اخبار متعددی در این باره منتشر شد. از پیام سرمربی پیشین او در این باره تا پیام خود او خطاب به هوادارنش و نیز گفته‌های برادرش در باره این مصدومیت.

به گزارش خبرگزاری مهر، پپ گواردیولا سرمربی اسپانیایی بایرن مونیخ که زمانی سرمربی مسی در بارسلونا بود، از مصدومیت طولانی مدت لیونل مسی ابراز تاسف کرده است.  گواردیولا در پیامی آرزو کرد مسی هر چه زودتر خوب شود.

او در یک نشست خبری که پیش از بازی دربرابر دینامو زاگرب برگزار کرد گفت: خبرهای خوبی مبنی بر این می‌رسد که او به زودی خوب می‌شود و تنها هشت بازی را از دست می‌دهد. من از هواداران بزرگ او هستم و امیدوارم او بتواند هر چه زودتر به بازی‌ها برگردد.

از سوی دیگر مسی پیام تشکری برای هوادارانش در شبکه اجتماعی فیس بوک منتشر کرد. ستاره آرژانتینی که به دلیل مصدومیت زانو هشت هفته از میدان دور خواهد بود نوشت: برای همه پیام‌های حمایت کننده شما، متشکرم. برای هر کسی که عاشق فوتبال است، سخت ترین کار این است که در  زمین نباشد. حالا وقت تلاش برای بهبودی است تا برگردم. همه تان را محکم در آغوش می گیرم.

این پیامی بود که مسی در صفحه فیس بوکش منتشر کرد و درباره تلاشش برای بازگشتن به رقابت ها گفت.

گفته می شود مسی که در بازی با لاس پالاماس و در دقایق اولیه مصدوم شد هشت بازی را از دست می‌دهد که ممکن است یکی از آنها ال کلاسیکو باشد. اما پزشکان امیدوارند او به این مسابقه برسد.

از سوی دیگر رودریگو مسی برادر لیونل هم می‌گوید مسی ابتدا ترسیده بود، اما حالا آرام است. او گفت ستاره بارسا امیدوار است به رقابت ال‌کلاسیکو برسد.

رودریگو گفت: اتفاقی که برای برادرم افتاد مایه تاسف است. اما فوتبال همین است. او اول یک کمی خودش را باخته بود، اما وقت داشت تا فکر کند و حالا خیلی بهتر شده.

برادر مسی گفت: او ابتدا با این مصدومیت می جنگید، اما حالا و از وقتی بیمارستان را ترک کرده، آرام شده است. می دانیم چه فشار سنگینی روی او هست تا خوب شود، اما خوب شدنش همه چیزی است که فکر او را مشغول کرده است.

عضو خانواده مسی گفت: او نمی‌داند آیا می تواند در برابر رئال مادرید بازی کند یا نه، هیچ کسی نمی‌داند. اما او امیدوار است به این بازی برسد. در هر حال او تنها وقتی برمی‌گردد که کاملا خوب شده باشد.

http://media.mehrnews.com/d/2015/09/29/3/1850316.jpg

به این نوشته امتیاز بدهید!

م. موسوی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×