» اخبار ایران و جهان » اخبار ورزشی » جعفری: سپاه با هر تهدیدی مقابله می‌کند
اخبار ورزشی

جعفری: سپاه با هر تهدیدی مقابله می‌کند

دی 1, 1392 008

فرمانده کل سپاه گفت: پاسداری از انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن در هر مقطعی تغییر می‌کند و سپاه موظف به مقابله با هر تهدیدی است که انقلاب اسلامی را با خطر مواجه کند.

به گزارش خبرگزاری فارس، سردار سرلشکر محمدعلی جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در جمع فرماندهان، مسئولان و مدیران دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین(ع) طی سخنانی اظهار داشت: پاسداری از انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن در هر مقطعی تغییر می‌کند و فهم تغییرات و اعمال آن در سازمان هم متفاوت است، چراکه سپاه موظف به مقابله با هر تهدیدی است که انقلاب اسلامی را با خطر مواجه کند.

وی به ضرورت توجه به تربیت در کنار آموزش، گفت: برای تحقق این انتظار، مربیان و استادان باید با همت والای خود، مأموریت‌های‌شان را به نحو احسن انجام دهند.

جعفری با تأکید بر ضرورت بهره‌گیری از علوم و دانش‌های روز خاطرنشان کرد: یک مربی باید به‌روز باشد و شرایط را خوب ببیند و درک کند. در کنار این، آموزش‌ها هم باید پاسخگوی تهدیدات باشند، چراکه در غیر این صورت، در صحنه عمل نتیجه مطلوب حاصل نمی‌شود و چه بسا هزینه‌های سنگینی هم باید پرداخت.

فرمانده کل سپاه در ادامه گفت: مربیان و استادان، هدایتگر نیروهای جوان و پاسداران آینده سپاه هستند و توانمندی و تأثیر سپاه در همه صحنه‌ها به‌دلیل برخورداری از پاسدارانی مومن، بصیر، مکتبی و منعطف است که دشمنان ما از چنین ظرفیتی محروم و بی‌بهره‌اند.

به این نوشته امتیاز بدهید!

میلاد زارع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×