» اخبار ایران و جهان » اخبار ورزشی » فال روز ۱ دی ۱۳۹۲
اخبار ورزشی

فال روز ۱ دی ۱۳۹۲

آذر 30, 1392 009

فروردین: نقشی که شما در جهان بیرونی دارید باعث می‌شود در طی ماه آینده بیشترین تمرکز خود را روی کار و وظیفه تان  بگذارید چرا که خورشید وارد دهمین خانه مسیر شغلی شما می‌شود. اما شاید شما مایل نباشید که آزادی خود را از دست بدهید، حتی اگر بدانید که در قبال این کار موفقیت را به دست می‌آورید. در نهایت، شما مسئولیت خود را بر مستقل بودن ترجیح می‌دهید، حتی اگر از تصمیم خود راضی و خشنود نباشید. دلخور و عصبانی ماندن شما فقط مشکلات را بیشتر می‌کند. حتی اگر احساسات منفی خود را بیان کرده و اجازه دهید که این احساس در شما باقی بماند، بعدا مجبور خواهید شد که این نفرت و آزردگی را در خود از بین ببرید.

اردیبهشت: سیاره حاکم شما یعنی ونوس، تحت استرس و فشار است از اینکه شما کارهای بسیاری برای انجام دادن دارید‌ و این می‌تواند مانع لذت بردن شما از این تعطیلات شود چرا که شما باید انرژی لازم را برای رویارویی با کارهای بی شماری که در هفته آینده خواهید داشت بدست آورید.اگر چه ممکن است اهداف شما در مسیر شما و درست جلوی رویتان قرار داشته باشند، ‌اما به نظر نمی‌آید که رسیدن به آنها کار آسانی باشد. اگر احساسات ناگفته شما روی هم انباشته شده، می‌تواند موقعیت و حالت خوشی را در شما تبدیل به نارضایتی و نگرانی کند. وقت را هدر ندهید ؛‌همین الان برای حل کردن مشکلی که خودتان مسبب گره خورده شدنش بودید اقدام کنید!

خرداد:احساسات شما امروز عمیق‌ترو شدیدتر از همیشه شده و باعث می‌شود احساس ناراحتی و نارضایتی کنید. حرارت خورشید در هشتمین خانه شما یعنی “دیگران” باعث می‌شود که دیگران بتوانند بوسیله همجواری با پلوتون خودرأی روی ضمیر ناخودآگاه شما تاثیر بگذارند. شما فرصتی برای اشتباه ندارید، پس قبل از اینکه بخواهید برنامه و پروژه جدید را آغاز کنید خوب به آن فکر کنید تا وسط کار مجبور نشوید آن را رها کنید.

تیر: اگر چه ماه رمانتیک شما بهتان یادآوری می‌کند که چقدر از احساستتان تحت کنترل هستند و چه کار باید بکنید،اما ممکن است شما توانایی تغییر اوضاع کنونی را نداشته باشید. شما باید سعی کنید که در لحظه اول هر دو جنبه قضایا را ببینید، اما این را هم در نظر داشته باشید که باید در نهایت یکی از آنها را انتخاب کنید. اما در برابر احساسات‌تان تسلیم نشوید. به ندای درونتان گوش کنید، اما از این مطمئن شوید که نقشه شما نتیجه منطقی و درستی دارد.‌

مرداد: حتی اگر فکر کنید که دنیای شما در حال آرام شدن و سر و سامان گرفتن است، اما می‌دانید  که هنوز کارهای زیادی دارید که باید در طی ماه آینده انجام دهید. ممکن است احساس کنید که یک ماجراجویی عالی برای شما می‌تواند تسکینی برای کارسخت و جزییات بی پایان باشد. فراوانی کار شما می‌تواند مقداری برایتان خسته کننده باشد، اما بهتر است که در مقطعی از زمان کار خود را سر فرصت انجام دهید نه اینکه برای رسیدن به خط پایان عجله کنید!

شهریور: شما قادر هستید که بدون اینکه از دیگران تاثیر منفی بگیرید یک تغییر اساسی و بزرگ را در زندگی تان ایجاد کنید. ابراز وجود به شما اجازه می‌دهد که استعدادهای درونی خود را بشناسید و و آنچه از احساسات‌تان که مجال می‌یابند که بیان شوند را با دیگران تقسیم کنید‌ و این مهم نیست که چقدرکار پیچیده و دشواری است. با این وجود، شما مایل به این نیستید که روز تعطیل خود را با یک روز کاری معامله کنید. آنچه را اکنون واقعا ضروری است انجام دهید بدون اینکه نیاز باشد روش تعطیلی خود را بهم بزنید. برنامه ریزی و فکر کردن به آنچه که می‌خواهید انجام دهید بهتر از این است که کاری را بدون اینکه به عواقب آن فکر کنید شروع کنید.

مهر: سیاره حاکم شما ونوس عاشق است و امروز از اینکه با سیاره تیره و کدر پلوتون در تماس است زیاد راضی به نظر نمی‌رسد. شما گونه روشن تر و زیباتر پلوتون را ترجیح می‌دهید. هرچقدر قلب شما بیشتر فرصت بازیگوشی داشته باشد، بیشتر احساسات شما ناآرام می‌شود. نخواهید که همه چیز را کنترل کنید. در عوض،‌ سعی کنید و جدی باشید و تصمیم بگیرید که در آینده چه کار بکنید.

آبان: ممکن است امروز در مسیرتان به یک دوراهی مهم برخورد کنید، که حتی نقشه هم نتواند به شما کمک کند که باید چه راهی را بروید. به طور معمول، این می‌تواند جریان تصمیم گیری شما را کمی ‌پیچیده و سخت کند. اما هنوز،‌ ونوس رمانتیک مِیل وافر پلوتن را به سلطه تحریک می‌کند، ‌که می‌تواند یه رابطه زیبا و شیرین را به میدان جنگی برای دو طرف تبدیل کند. پس بهتر است این فرصت بدست آمده را جدی بگیرید و یک رمان ترسناک بخوانید یا اینکه خودتان یکی بنویسید.

آذر: امروز برای شما شرایط تازه‌ای بوجود می‌آید و شما ناگهان تصمیم می‌گیرید که بلاخره برنامه ریزی کنید و شروع به کار کنید. روش‌های کناره گیری و دوری شما ممکن است تا الان نتیجه داده و موفقیت آمیز بوده، اما شرایط بسرعت تغییر کرده و ممکن است شما مجبور باشید که تمام تمرکز خود را روی این تصمیم بگذارید که “چگونه میتوانم کاری را که شروع کرده‌ام را به خوبی به پایان برسانم؟” آهسته پیش بروید و بنیادی ایجاد کنید که به اندازه کافی مستحکم باشد که تا آخرین زمان همین جور باقی بماند.

دی: زندگی شما این روزها بیشتر از خورشید انرژی خواهد گرفت چرا که خورشید تابان وارد اولین خانه از شخصیت شما شده است و باعث می‌شود که احساسات قلبی‌تان را بیان کنید. دیگران ممکن است بر سرسختی بی پایان شما غلبه کنند، اما شما فقط می‌خواهید که اوضاع را درست کنید. ممکن است شما احساس رقیبی را داشته باشید که از جنگ جان سالم بدر برده است. اما دوست ندارید که اشتباهی کنید که شما را از مسیر و هدف خود دور کند. راهی پیدا کنید که در کشمکش و درگیری فائق آیید تا بتوانید در بازی برنده باشید.

بهمن: شما می‌خواهید کاری کنید تا از گِرِهی که می‌دانید در آینده در زندگی تان خواهد افتاد پیشگیری کنید. اما هنوز خیلی چیزها هست که باید آنها را به خوبی راست و ریست کنید قبل از اینکه به خودتان اجازه ابراز هیجان دهید. شما تصمیمات بزرگی برای آینده دارید همانطور که خورشید وارد دوازدهمین خانه قسمت شما در ماه بعد شده است. به دقت انتخاب کنید، ‌به خاطر اینکه تصمیم آخر شما تاثیر بزرگی بر زندگی تان خواهد داشت.

اسفند: اگر چه ممکن است شما مایل باشید که با دوستان تان امروزتعامل دوطرفه داشته باشید، احتمالا از این روابط اجتماعی زود خسته خواهید شد چرا که به کار واقعی شما لطمه می‌زند. شما باید اکنون به تصوری که در ذهن خود از زندگی داشتید فکر کنید و برای رسیدن به آن برنامه ریزی کنید و نگاه و چشم انداز زیبا و جادویی در تاریکی برای خودایجاد کنید. گفتن یک داستان درباره سفر احساسی خود می‌تواند برای  دیگران انگیزه‌ای باشد تا بتوانند بر ترس خود غلبه کرده و عشق را انتخاب کنند.

به این نوشته امتیاز بدهید!

میلاد زارع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×