» عمومی » ورزشی » نقاط ضعف سپاهان را می شناسیم/ بدنبال جذب بازیکن خارجی هستم
ورزشی

نقاط ضعف سپاهان را می شناسیم/ بدنبال جذب بازیکن خارجی هستم

مهر 2, 1394 009

سرمربی تیم فوتبال صبای قم با بیان اینکه به دنبال جذب بازیکن خارجی است به دیدار تیمش برابر سپاهان اشاره کرد و گفت: شناخت خوبی از نقاط ضعف و قوت این تیم داریم و تلاش می‌کنیم به سه امتیاز برسیم.

به گزارش خبرنگار مهر، علی دایی  در نشست خبری این تیم قبل از دیدار مقابل سپاهان اصفهان با بیان این مطلب افزود: فردا دیدار سختی را در مقابل یکی از بهترین تیم های حال حاضر فوتبال کشورمان داریم و امیدوارم بتوانیم با یک بازی زیبا و تماشاگر پسند به آنچه که بدنبالش هستیم برسیم.

وی تاکید کرد: ما در طول هفته تمرینات خوبی انجام داده و به نقاط قوت و ضعف تیم حریف آشنا هستیم و تلاش می کنیم با ارائه یک بازی منطقی نتیجه را به نفع خود به پایان برسانیم.

دایی در خصوص قضاوت داوران برای صبای قم نیز گفت: در برنامه ۹۰ شاهد بودیم که کارشناس داوری اذعان کرد که داور به اشتباه برای ما سوت زده و همین قضاوت اشتباه باعث شد تا از گردونه جام حذفی خارج شویم.

سرمربی صبای قم در ادامه تصریح کرد: در تمامی بازیها به غیر از دیدار مقابل فولاد حقمان را از داوری نگرفتیم و نتوانستیم امتیازاتی را که باید کسب می کردیم به خاطر اشتباهات داوری کسب کنیم.

دایی تاکید کرد: امیدوارم فردا قضاوت  داور تاثیرگذار نباشد و حق به حقدار برسد.

وی در پاسخ به این سئوال که چرا در تیم صبا بازیکنی از شهر قم وجود ندارد گفت: در این چند سالی که صبا در قم بازی می کند آیا بازیکن قمی در تیم وجود داشته؟ برای من فرقی نمی کند که بازیکن تهرانی، قمی یا زاده شهر دیگری باشد. من بدنبال بازیکنی هستم که بتواند برای من مثمر ثمر باشد و برایم فرقی نمی کند که چه اصالتی خواهد داشت.

علی دایی در ادامه خاطرنشان کرد: ما در ابتدای لیگ شاهد بودیم بازیکنان زیادی چه از قم و یا شهرها و استانهای دیگر در تمرینات ما حاضر می شدند و تست می دادند ولی هیچ کدام نتوانستند انتظارات من را برآورده کنند.

سرمربی صبای قم تا کید کرد: برای من سن و سال بازیکن مهم نیست و آنچه که مهم است ارائه بازی خوب است. در تیم ما بازیکنانی هستند که سنشان زیر ۲۳ سال است و هر کس که شایستگی اش را نشان دهد و در تمرینات خوب ظاهر شود می تواند در لیست صبا جا داشته باشد.

علی دایی در خصوص حضور بازیکن خارجی در صبای قم نیز گفت: مطمئنا ما در نیم فصل بدنبال این هستیم که نقاط ضعف خود را پوشش داد و اگر برخی بازیکنانی که در تیم حضور دارند نتوانند خواسته های ما را برآورده  کنند باید جای خودشان را به نفراتی بدهند که عملکرد بهتری از آنها دارد و من طی صحبتی که با مسئولین باشگاه داشته ام بدنبال جذب بازیکن خوب خارجی هستم تا بتواند خواسته های من را برآورده کند.

سرمربی صبای قم در پایان خاطرنشان کرد: برای دیدار با سپاهان محروم نداریم و تنها مصدوم ما محمد قاضی است که هنوز مشخص نیست که به بازی فردا خواهد رسید یا خیر.

http://media.mehrnews.com/d/2015/08/13/3/1794191.jpg

به این نوشته امتیاز بدهید!

م. موسوی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×