» 1مبارکه » اخبار شهرستان مبارکه » پيام های تبريك شهردار مباركه به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس و آغاز سال تحصيلي جدید
اخبار شهرستان مبارکه - مطالب ویژه

پيام های تبريك شهردار مباركه به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس و آغاز سال تحصيلي جدید

شهریور 31, 1394 0010

محمد شرفا شهردار مباركه در دو پیام جداگانه آغاز هفته دفاع مقدس و آغاز سال تحصيلي جدید را تبریک گفت.

به گزارش پایگاه خبری شمس شهرستان مبارکه ، متن پیام ها به شرح زیر می باشد:

پيام تبريك شهردار مباركه به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس
۳۱ شهريور ماه آغازين روز هفته دفاع مقدس مجال فرصتي مغتنم در گراميداشت حماسه‌آفريني‌هاي حماسه‌سازاني است كه در طول ۸ سال، استوارانه در برابر زياده‌خواهي‌هاي دشمنان انقلاب اسلامي ايستادگي كردند و با اراده‌اي مثال زدني، روزهايي درخشان در تاريخ اين مرزوبوم را به ثبت رساندند كه اين استقامت درس آزادگي و شجاعت براي تمام آزاديخواهاني بود كه خواهان مقاومت در برابر زورگويي‌هاي متخاصمان جهان اسلام بودند.

حديث ۸ ساله دفاع مقدس، مقاومت و مظلوميت ملتى كه قله‌هاى سربلند ايثار و حماسه و شرف را در راه دفاع از كيان مكتب،انقلاب و ميهن اسلامى خويش در نورديده است و دعاي شبانه پرچمدار وادي عشق و ياور بسيجيان و رزمندگان حضرت امام (ره)، حكايت ماندگار دلاورى شهيدان و شاهدانى است كه باخون و جانشان سطر سطرتاريخ اين مرز وبوم اسلامى را نگاشته‌اند.

بنده به نوبه خود فرارسيدن هفته دفاع مقدس را كه با ايام برائت از مشركين و ايام آغاز قيام سرخ كربلا از روز عرفه كه روز شناخت دين, روز شناخت دشمن و روز حركت به سوي آرمان هاي الهي است را به تك تك ادامه دهندگان نهضت با عظمت عاشورا ارتشيان,بسيج، سپاهيان . نيروهاي نظامي و انتظامي و مردم شريف شهرستان مباركه صميمانه تبريك مي گويم.

محمد شرفا
شهردار مباركه

پيام تبريك شهردار مباركه به مناسبت آغاز سال تحصيلي
«ن و القلم و مايسطرون»
قسم به قلم و آنچه مي نويسد و سپاس صاحب آنرا كه به بشر قدرت تفكر و انديشه عنايت فرمود و زمينه پيشرفت و تعالي او را فراهم نمود.

بار ديگر فصل « مهر» از راه رسيد و صحيفه نوراني دانش با انگشت تكاپو و تلاش دانش آموزان ،دانشجويان و صاحبان كسب علم و كمال ورق خورد و ملائك بال خود را براي حضور آنان گسترانيده و توفيق خدمت را به تني از بندگان خود عنايت فرموده است.

آغار سال تحصيلي و شروع دلنشين درس مدرسه و دانشگاه را به جامعه دانش آموزي و دانشگاهي ، صميمانه تبريك گفته و براي همگان از درگاه خداوند متعال، دستيابي به مدارج عالي علمي، ديني و اخلاقي، تواًم با موفقيت، بهروزي و سعادت را از درگاه خداوند متعال خواهانيم.

مقارن شدن شروع سال تحصيلي با هفته شكوهمند « دفاع مقدس» تقارني نيكوست كه فضاي مدارس و دانشگاه ها را به ياد و خاطره ي شهيدان، متبرك ساخته و پاسداري از حرمت خون شهيدان را در « سنگر تحصيل» يادآور عصاره هاي پاك انقلاب مي نمايد. و ما نيز با گراميداشت هفته دفاع مقدس با آرمانهاي امام راحل (ره) و شهدا تجديد ميثاق نموده و همواره پيروي از منويات رهبر انقلاب را سر لوحه زندگي خود قرار مي دهيم.
اميد است به فضل الهي و تحت توجهات حضرت ولي عصر (عج) در سال”دولت و ملت همدلي و همزباني “، در طول سال تحصيلي جديد در جهت تهذيب، خود سازي، علم اندوزي و بومي كردن دستاوردهاي حاصله، تلاش مضاعف نموده و در آينده گنجينه­اي از گوهرهاي كم نظير علم و معرفت براي پيشرفت كشور باشيد.

با آرزوي موفقيت براي تمامي دانش آموزان و دانشجويان ايران اسلامي

محمد شرفا
شهردار مباركه

 

1X4A78702

به این نوشته امتیاز بدهید!

میلاد زارع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×