» 1مبارکه » اخبار شهرستان مبارکه » پيام های تبريك رئيس شوراي اسلامي شهر مباركه به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس و آغاز سال تحصيلي جدید
اخبار شهرستان مبارکه - مطالب ویژه

پيام های تبريك رئيس شوراي اسلامي شهر مباركه به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس و آغاز سال تحصيلي جدید

شهریور 31, 1394 0012

خليل طاهري رئيس شوراي اسلامي شهر مباركه در دو پیام جداگانه آغاز هفته دفاع مقدس و آغاز سال تحصيلي جدید را تبریک گفت.

به گزارش پایگاه خبری شمس شهرستان مبارکه ، متن پیام ها به شرح زیر می باشد:

پيام تبريك رئيس شوراي اسلامي شهر مباركه به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس

هفته دفاع مقدس نمودار مجموعه اي از برجسته ترين افتخارات ملت ايران در دفاع از مرزهاي ميهن اسلامي و جانفشاني دلاورانه در پاي پرچم برافراشته اسلام و قرآن است .
هشت سال دفاع جانانه ملت در برابر تجاوز وحشيانه دشمن منشأ غرور ملي پايان ناپذيري براي مردم سلحشور ايران گرديد و باعث شد كه توطئه مشترك شرق و غرب براي به زانو درآوردن ملت بزرگ ايران به فرصتي براي اثبات توانمندي هاي اسلام و انقلاب و كشور تبديل شود.
هفته دفاع مقدس يادآور خون هاي مقدسي است كه در پاي شجره طوباي انقلاب اسلامي ريخته شد. فرزندان جبهه و شهادت اطاعت را عبادت مي بينند. وارثان دفاع مقدس عزت جهاد را با ذلت در خانه نشستن عوض نمي كنند. ايستادگي آنها نشستگان تاريخ را به قيام وا مي دارد و اين پيام بزرگ دفاع مقدس است.
شوراي اسلامي شهر مباركه فرا رسيدن هفته دفاع مقدس كه نمودار مجموعه اي از برجسته ترين افتخارات ملت ايران در دفاع از مرزهاي ميهن اسلامي و جانفشاني دلاورانه در پاي پرچم برافراشته اسلام و قرآن است را به ساحت مقدس حضرت بقية ا… الاعظم (عج)، رهبر معظم انقلاب اسلامي حضرت آيت ا… العظمي خامنه اي (مد ظله العالي) و ملت شهيد پرور ايران اسلامي تبريك عرض مي نمايد.

خليل طاهري
رئيس شوراي اسلامي شهر مباركه

پيام تبريك رئيس شوراي اسلامي شهر مباركه به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس

پيام تبريك رئيس شوراي اسلامي شهر مباركه به مناسبت آغاز سال تحصيلي
به نام آنكه جان را فكرت آموخت چراغ دل به نور جان بر افروخت
به نام يگانه آفريدگاري كه انسان را به زيور «انديشه» و «تفكر» آراست و او را امانتدار اين وديعه الهي قرار داد ، وقسم به قلم و آنچه مي نويسد و سپاس صاحب آنرا كه به بشر قدرت تفكر و انديشه عنايت فرمود و زمينه پيشرفت و تعالي او را فراهم نمود.
مهر ماه يادآور شور و شعف و جوشش و كوشش آموزندگان دانش و پرورندگان بينش است.
مهرماه آغازي بر يادگيري علم و دانش در مكتب ايثار و مقاومت است تا با همدلي، محبت، شور و نشاط، در كنار هم بودن را معنا بخشيم.
در جامعه امروز، دانشگاه و مدرسه وسيله دسترسي به توسعه و پيشرفت بيشتر است و هدف تعليم و تربيت نيز در همه باورها، رسيدن به مرحله كمال مي‌باشد، تكاملي كه در خور آن، انساني باشد كه خود را مخلوق برتر عالم حيات مي‌شناسد.
اينجانب به اتفاق اعضاء محترم شوراي اسلامي شهر مباركه فرا رسيدن فصل بازگشايي مدارس ،مراكز علمي ، دانشگاه‌ها و آغاز سال تحصيلي ۹۵-۹۴، بهار دلنشين تعليم و تربيت را به صاحبان خرد و انديشه بويژه اساتيد ، معلمان ، دانشجويان و دانش آموزان شهرستان مباركه تبريك گفته و تقارن هرساله اين رويداد با هفته دفاع مقدس كه پاسداشت ياد و خاطره شهدا و ايثارگري‌هاي رزمندگان اسلام در جبهه‌هاي حق عليه باطل است را گرامي مي‌دارم.
اميدوارم در سالي كه مزين به نام “دولت و ملت ، همدلي و همزباني” است با عمل به رهنمودهاي رهبر معظم انقلاب اسلامي حضرت آيت اله العظمي امام خامنه اي(مدظله العالي) بتوانيم با همراهي و همدلي فرهنگيان عزيز و دلسوز، كشور را به قله‌هاي اميد، پيشرفت و سربلندي در دنيا برسانيم كه اين مهم با تلاش همه معلمان، اساتيد ،دانشجويان و دانش آموزان محقق خواهد شد.
در پايان موفقيت و سرافرازي پويندگان علم و دانش را از حضرت حق مسئلت دارم .اميد است انشااله به فضل الهي و تحت توجهات حضرت ولي عصر (عج) ، در طول سال تحصيلي جديد در جهت تهذيب، خود سازي، علم اندوزي ، تلاش مضاعف نموده و در آينده گنجينه اي از گوهرهاي كم نظير علم و معرفت براي پيشرفت كشور باشيد.

خليل طاهري
رئيس شوراي اسلامي شهر مباركه

 پيام تبريك رئيس شوراي اسلامي شهر مباركه به مناسبت آغاز سال تحصيلي

به این نوشته امتیاز بدهید!

میلاد زارع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×