» عمومی » ورزشی » صدرنشینی فولاد مبارکه سپاهان در هفته نخست
ورزشی

صدرنشینی فولاد مبارکه سپاهان در هفته نخست

آذر 30, 1392 009

سوپرلیگ کاراته بانوان برگزار شد
صدرنشینی فولاد مبارکه سپاهان در هفته نخست

هفته نخست دور رفت سوپرلیگ کاراته بانوان دیروز جمعه ۲۹ آذر در سالن شهید کبکانیان تهران برگزار شد.

به گزارش سایت شمس مبارکه به نقل از خبرگزاری فارس و به نقل از سایت فدراسیون کاراته، فصل جدید سوپر لیگ کاراته بانوان در حالی با حضور 8 تیم در سالن شهید کبکانیان تهران پیگیری شد که تیم فولاد مبارکه سپاهان با 3 پیروزی که به دست آورد 9 امتیازی شد و در صدر جدول رده بندی قرار گرفت. تیم‌های دانشگاه آزاد اسلامی و صبای قم هم با همین تعداد امتیاز و تفاضل برد کمتر در رده های دوم و سوم ایستادند.

تیم فولاد مبارکه سپاهان ابتدا تیم گوجوریو سی واکای را 28 بر صفر مغلوب کرد، در دومین مبارزه با همین نتیجه مقابل مروارید کردستان پیروز شد و در ادامه هم 28 بر صفر تیم شهید همتی فر را شکست داد.

شهید همتی فر 28 بر صفر از سد پتروشیمی خوزستان گذشت، دیدار تیم‌های دانشگاه آزاد اسلامی و علمدار کربلا قهرمان و نایب قهرمان فصل پیش 23 بر 4 به نفع تیم دانشگاه آزاد اسلامی خاتمه یافت.

صبای قم 28 بر صفر مروارید کردستان را برد، تیم علمدار کربلا 28 بر صفر پتروشیمی خوزستان را شکست داد، صبای قم 19 بر8 مقابل شهید همتی فر پیروز شد. تیم گوجوریو سی واکای با نتیجه 28 بر صفر مغلوب دانشگاه آزاد اسلامی شد. صبای قم 28 بر صفر بر پتروشیمی خوزستان غلبه کرد، گوجوریو سی واکای برابر تیم علمدار کربلا 28 بر صفر نتیجه را واگذار کرد و دانشگاه آزاد اسلامی 28 بر صفر مقابل مروارید کردستان به برتری رسید.

به این نوشته امتیاز بدهید!

میلاد زارع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×