» اخبار ایران و جهان » اخبار ورزشی » پایان موفقیت آمیز مرحله اول رزمایش فدائیان حریم ولایت 4
اخبار ورزشی

پایان موفقیت آمیز مرحله اول رزمایش فدائیان حریم ولایت 4

آذر 29, 1392 1013

به گزارش سایت شمس مبارکه به نقل از خبرگزاری مهر: سخنگوی رزمایش فدائیان حریم ولایت چهار با ابراز رضایت از مرحله اول این رزمایش گفت: مرحله اول رزمایش که شامل شناسایی، رهگیری و جمع آوری اطلاعات بود توسط هواپیماهای شکاری رهگیری با موفقیت پایان یافت.

امیرسرتیپ دوم خلبان حسین چیت فروش در گفتگو با خبرنگار مهر، در مورد مرحله اول رزمایش فدائیان حریم ولایت چهار، بیان داشت: رزمایش فدائیان حریم ولایت چهار با هدف آزمایش سامانه ها و موشک های ساخت داخل، نمایش دستاوردهای متخصصی داخلی و افزایش توان دفاعی نیروی هوایی در حال برگزاری است.

وی ادامه داد: این رزمایش در پهنه هوایی جنوب کشور با هدف افزایش توان نظامی، صیانت و حراست از مرزهای خشکی و آبی از صبح روز پنجشنبه با محوریت پایگاه شکاری عبدالکریمی بندرعباس آغاز شد.

سخنگوی رزمایش فدائیان حریم ولایت چهار مرحله اول این رزمایش را رضایت بخش دانست و افزود: مرحله اول رزمایش شامل شناسایی، رهگیری و جمع آوری اطلاعات و تعیین اهداف مورد نظر توسط هواپیماهای شکاری رهگیری بود که با موفقیت به پایان رسید.

امیر چیت فروش عنوان کرد: در این مرحله از رزمایش، هواپیماهای شکاری رهگیری با پرواز بر فراز آسمان کشور و آب های نیلگون خلیج فارس، طی انجام ماموریت گشت و شناسایی، اطلاعات مورد نظر را جمع آوری و به ستاد فرماندهی انتقال دادند.

وی خاطرنشان کرد: صبح جمعه مرحله اصلی رزمایش با نمایش توان هوایی نیروی هوایی ارتش آغاز و به مدت دو روز ادامه خواهد داشت و در این مدت جدیدترین بمب ها و موشک های نیروی هوایی آزمایش خواهد شد.

به این نوشته امتیاز بدهید!

میلاد زارع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×