» 1مبارکه » شهرستان مبارکه » درخشش دوباره ستارگان طلایی موسسه سبحان + تصاویر
شهرستان مبارکه - مطالب ویژه

درخشش دوباره ستارگان طلایی موسسه سبحان + تصاویر

شهریور 25, 1394 0128

رقابت بهترین سخنگوی زبان انگلیسی سبحان (Sobhan Best Speaker of English Contest 2015) به ابتکار مرکز آموزش زبان موسسه سبحان برای چهارمین سال متوالی در شهریور 1394 در مبارکه برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری شمس شهرستان مبارکه به نقل از روابط عمومی موسسه سبحان ، هدف این رقابت علمی مهارتی، که برای اولین بار در نوع خود در سطح کشور اجرامی شود ، ایجاد انگیزه و حس اعتماد به نفس و رقابت در بین زبان آموزان و علاقه مندان در جهت گسترش یادگیری زبان بین المللی است .

این رقابت در دو مرحله ، نیمه نهایی با حضور بیش از 50 نفر از بهترین زبان آموزان داوطلب مرکز آموزش زبان سبحان و مرحله نهایی رقابت با گزینش 10 نفر (Top Ten) از کسانی که بیشترین امتیازات مرحله قبل را کسب کرده اند برای کسب رتبه های اول تا سوم و دریافت تندیس، لوح و جوایز نقدی (100 و 50 و 30 دلاری ) در حضور مسئولین ، هیئت داوران، مدرسین وبیش از 500 نفر از زبان آموزان و اولیاء آنان به اجرا در آمد پس از رقابت سنگین و بسیار نزدیک خانم زهرا نصیرزاده رتبه اول ، آقای پوریا درخش رتبه دوم و خانم زهرا قربانی رتبه سوم را برای یک سال مقام های بهترین سخنگوی زبان انگلیسی سبحان را بدست آوردند.

این همایش از ساعت 9 صبح با سخنرانی مدیر مسئول موسسه فرهنگی هنری سبحان آقای محسن ملاحسینی آغاز شد . ایشان طی سخنانی ضمن اشاره به تأسیس باشگاه فرهنگی سبحان با هدف حفظ مشتریان وفادار ، نکاتی دررابطه با آموزش و مهارت آموزی در راستای رشد و ترقی ، بالابردن بینش و فرهنگ ، ایجاد فرصت های شغلی ، خروج از بی هویتی و اهمیت های هزینه برای آموزش را برای حضار برشمردند و در پایان از همراهی مسئولین شهرستان و عوامل برگزاری همایش نیز تقدیرنمودند .

در ادامه آقای محمد سلیمانی مدیر مرکز زبان سبحان ضمن ارائه گزارش سالیانه مرکز به رشد فراگیران سبحان و اقدامات مرحله نیمه نهایی رقابت اشاره داشتند و برخی اقدامات جدید مرکز از جمله برگزاری آزمون های آزمایشی IELTS FCE , ، دوره های جدید فقط مکالمه ، ارائه مدارک بین المللی پایان دوره ، کلاس فیلم سبحان و برخی برنامه های آتی سبحان همچون برگزاری آزمون آزمایشی تافل و برگزاری آزمون های دانشگاه کمبریج را متذکر شدند.

سپس در ادامه مراسم که با اعطای گواهی نامه های پایان دوره دیپلم زبان انگلیسی سبحان بیش از 60 نفر ازفارغ التحصیل مرکز زبان سبحان همراه بود، از رتبه برتر کنکور سراسری خانم عالیه باقری (رتبه 90 کنکور سراسری در رشته علوم انسانی) از زبان آموزان سبحان نیز تجلیل و تقدیر به عمل آمد.

قسمت دوم این همایش رقابت بهترین سخنگویان مرکز زبان انگلیسی سبحان بود ، یک رقابت کاملا علمی مهارتی، که برای اولین بار نیز در نوع خود در سطح کشور و کاملا به زبان انگلیسی اجرا می شد و با هدف ایجاد انگیزه و حس رقابت در بین زبان آموزان و علاقه مندان در جهت گسترش یادگیری زبان بین المللی برگزار شد.

در مرحله نیمه نهایی بیش از 50 نفر از بهترین زبان آموزان داوطلب شرکت داشتند و در مرحله نهایی رقابت با گزینش 10 نفر (Top Ten) از کسانی که بیشترین امتیازات مرحله قبل را کسب کرده بودند برای کسب رتبه های اول تا سوم و دریافت تندیس، لوح و جوایز نقدی در حضور بیش از 600 نفر از زبان آموزان ، اولیا ، هیئت داوران ، اساتید و مدرسین زبان انگلیسی به رقابت پرداختندکه در نهایت خانم زهرا نصیر زاده رتبه اول ، آقای پوریا درخش رتبه دوم و خانم زهرا قربانی رتبه سوم برای یک سال مقام بهترین سخنگوی زبان انگلیسی سبحان را کسب کردند.

09 01 02 03 04 05 06 07 08

به این نوشته امتیاز بدهید!

میلاد زارع

تعداد دیدگاهها: 1

  1. معصومه

    سلام. باتشکر از سایتتون
    لطفا عکسای بست اسپیکر امسال + دیپلمه ها رو هم تو سایت بذارید.
    ممنونم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×