» عمومی » ورزشی » طلسم سپاهان شکست؛ طلائی‌پوشان در یک هشتم نهایی
ورزشی

طلسم سپاهان شکست؛ طلائی‌پوشان در یک هشتم نهایی

شهریور 20, 1394 0015

تیم‌ سپاهان در چارچوب رقابت‌های مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی فوتبال کشور با غلبه بر سفیر آبیک قزوین به مرحله یک هشتم صعود کرد.

دیدار تیم‌های سپاهان و سفیر آبیک قزوین در چارچوب رقابت‌های مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی فوتبال کشور از ساعت 16:30 عصر امروز در ورزشگاه صفائیه مبارکه آغاز شد.

حسین فرکی امروز سپاهان را با ترکیب رحمان احمدی، هادی عقیلی، عبدالله کرمی، حسین پاپی، محمدرضا روشندل، سعید قائدی‌فر، علی کریمی، رسول نویدکیا، محمدرضا خلعتبری، مهدی شریفی و وحید نجفی بازی به میدان فرستاده بود.

در سوی دیگر میدان هم محمدرضا دشتگردی، سعید مرادی پویا، سجاد نوری، جواد نودهقان، مجتبی غلامی، میثم خسرونژاد، عباس حبیبی، محمد جهانبخش، حامد تک دهقان، احسان عبادت طلب و وحیدربانی به عنوان یاران در زمین نقش‌آفرینی کردند.

تیم میزبان این دیدار را طوفانی آغاز کرد و ضربه حسین پاپی در همان دقیقه 6 تور دروازه سفیر را لرزاند تا طلائی‌پوشان از ابتدای بازی از حریف پیشی بگیرند.

با وجود به ثمر رسیدن این گل زودهنگام باز هم حملات سپاهان ادامه یافت و اگر تیرک دروازه سفیر در دقیقه 8 مقابل ضربه شریفی ناجی نشده بود گل دوم شاگردان فرکی هم به ثمر می‌نشست.

در ادامه هم با وجود حملات مکرر بازیکنان سپاهان گل دوم این تیم هم در دقیقه 38 باز هم  توسط پاپی به ثمر رسید و در نهایت نیمه نخست این دیدار با برتری 2 بر صفر سپاهان پایان یافت.

در نیمه دوم باز هم برتری از آن میزبان بود تا اینکه در دقیقه 65 محمدرضا خلعتبری و پس از آن هم جهان عالیان گل‌های سوم و چهارم طلائی‌پوشان را وارد دروازه دشتگری کردند تا خیال فرکی آسوده‌تر شود.

این دیدار در نهایت با نتیجه 4 بر صفر به سود سپاهان خاتمه یافت و تیم فرکی راهی یک هشتم نهایی جام حذفی شد.

http://newsmedia.tasnimnews.com/Tasnim/Uploaded/Image/1394/05/23/139405230345427205870313.jpg

به این نوشته امتیاز بدهید!

میلاد زارع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×