» عمومی » سرگرمی » فال روزانه ۳ مهر ۱۳۹۲
سرگرمی

فال روزانه ۳ مهر ۱۳۹۲

مهر 3, 1392 009

فال امروز خود را در این بخش مشاهده کنید…

Faal

فروردین: امروز که شما تغییر موضع داده اید، گویی که روابط شما نیز تغییر کرده اند و نظر شما راجع به دوست و یا همکارتان نیز عوض شده است. دیدگاه شما هنوز در حال توسعه یافتن است، بنابراین هنوز به فکر نتیجه کار نباشید. انجام دادن کارهای کوچک و ساده مثل صحبت کردن با کسانی که دوستشان دارید امروز تبدیل به یک معضل شده است. پس هم اکنون قبل از اینکه دست به هر اقدامی ‌بزنید چند روزی صبر کرده تا ببینید بعد چه احساسی خواهید داشت.

اردیبهشت: الان زمان جدی بودن است، البته این حرف لزوماً در مورد مسائل کاری نیست. شما احساس می‌کنید که وظایف زیادی دارید، در حالیکه احساسات و علایق‌تان شما را به سفری دور و دراز از عجایب می‌کشاند. فقط یادتان باشد که نتایجی که امروز شما بدانها دست یافته اید، لزوماً نتایج صحیحی نیستند. توجه کردن به جزئیات می‌تواند با جریانی آرام شما را برای چند هفته از برنامه تان جلوتر بیندازد.

خرداد: هم اکنون حل کردن مشکلات احساسی و عاطفی‌تان بخشی از کار شما می‌باشد، اما ممکن است تا اواخر شب هیچ اتفاقی نیفتد. ممکن است حرفی که شما پیش از این زده بودید، بد تعبیر شده باشد و مشکلی به وجود آورده که تا مدت‌های طولانی باقی مانده باشد. وقتی که این مشکل ظاهر شد، سعی نکنید آن را انکار کنید، وگرنه شروع به پیشرفت و رشد پیدا کردن می‌کند.

تیر: اگرچه شما اکنون احساس بهتری نسبت به خود دارید، اما هنوز برای نزدیک شدن به مسئله‌ای که باعث دردسر و ناراحتی شده است آمادگی ندارید. آزار دادن خود باعث می‌شود شما کاهی را تبدیل به کوهی کنید! بنابراین از افکار خود آگاهی کامل داشته باشید. تمرکز کردن و توجه کردن به اثرات مثبت عشق ورزیدن به مراتب خیلی بهتر و سالم تر از توجه کردن به اثرات منفی ترس می‌باشد.

مرداد: باوجود اینکه ممکن است شما افسرده باشید به فاصله بین چیزهایی که دارید و چیزهایی که می‌خواهید داشته باشید فکر کنید، ولی وقتی که اول صبح ماه به نشانه شما باز می‌گردد روزتان را روشن می‌کند. با این حال شما باز هم در حال تجدید نظر کردن در افکار خود می‌باشید، به خصوص اگر خط فکری شما از نظر مالی و احساسی به نتیجه‌ای که انتظارش را داشتید نرسیده باشد.

شهریور: شاید شما امروز چند راز مربوط به خود داشته باشید که حتی اگر وسوسه شدید بند را آب دهید! بهتر است آنها ا پیش خود نگه دارید. اول انگیزه خود برای فاش کردن رازهایتان را بررسی کنید؛ اگر شما می‌خواهید فقط به خاطر خالی کردن سفره دلتان این کار را بکنید، بهتر است اصلاً هیچ حرفی نزنید. اما اگر کسی خواست صادقانه به شما کمکی برساند وبه نفعتان کار کند، شاید، البته فقط شاید! این کار کار خوبی باشد.

مهر: به جای اینکه به فکر نیازهای افراد دیگر باشید، اول به فکر تغییر دادن خود باشید. البته این حرفی که ما می‌زنیم معنی‌اش خودخواهی نیست. بلکه اعتراف کردن به عشق و دوست داشتن دیگران حاصل نمی‌شود، مگر اینکه خودتان را شناخته باشید. اگر شما به اندازه کافی به خودتان توجه نکنید، پس چیز زیادی هم برای عرضه کردن به دیگران نخواهید داشت.

آبان: حالا که ونوس دوست داشتنی به نشانه شما بازگشته است، جذابیت‌های شما نیز بیشتر شده است! شما به راحتی می‌توانید دوست پیدا کنید و لذتی که در جستجویش بودید را بیابید. اما هنوز هم اجازه دادن به دیگران برای اینکه خواسته‌های شما را بفهمند تبدیل به یک چالش شده است و می‌تواند فرصت‌های شما برای رسیدن به رضایت را کمتر کند. کلمه‌های خود را بادقت انتخاب کنید و وقتی که یکبار منظور خود را بیان کردید سکوت اختیار کنید.

آذر: هم اکنون شما به جای اینکه در جستجوی اهداف شخصی خود باشید، بیشتر علاقه دارید کارهایی انجام دهید که به نفع همه باشد. شما از این حقیقت آگاه هستید که نمی‌توانید خوشحال باشید مگر اینکه افراد دیگر هم شاد باشند و رضایت شما در گرو شادی و رضایت دیگران است. اگرچه این هدفی رفیع و والا است، شما حداقل می‌توانید با پیش قدم شدن در دوستی‌ها در شادی‌ها با دیگران شریک شوید.

دی: شما در محل کار کارهای خیلی زیادی برای انجام دادن دارید و برای اینکه از پس تمام آنها بربیایید باید تلاشی مضاعف داشته باشید. حواستان را جمع کنید! چراکه اگر با مشکلی برخورد کنید ممکن است عصبانی شوید و شاید وسوسه‌تان کند که به دروغ متوسل شوید. مشکلات شما از آن چیزی که فکر می‌کردید پیچیده ترند، پس قبل از اینکه سریع دست به عمل بزنید، در مورد عملکرد خود خوب فکر کنید.

بهمن: امروز یکی از آن روزهایی است که اطرافیان شما ظاهراً بیش از حد احساساتی شده‌اند! اما شما نمی‌توانید خودتان را در رویاهای آنها سهیم کنید. با وجود اینکه شما سعی می‌کنید رویاها و خیالات خود را برای خودتان نگه دارید، ولی قبل از اینکه بتوانید جلوی آنها را بگیرید، ظاهراً کارها و حرف‌های شما آشکار می‌شوند. با سر و صداها و شلوغی‌های روزانه آشفته نشوید و بر روی اهداف بزرگ تمرکز کنید.

اسفند: شما کارهای تحقیقاتی خیلی کمی برای انجام دادن دارید، چراکه بررسی کردن تمام وقایع را در دستور کار خود ندارید. یک نفر از شما انتظار دارد زودتر تصمیم بگیرید، اما تا موقعی که نفهمیده‌اید واقعاً چه پیش امده در برابر این فشار تسلیم نشوید. صبور باشید و به هرجا که حِس‌تان شما را هدایت می‌کنید بروید. فراموش نکنید که حتی کوچکترین و کم اهمیت ترین جزئیات می‌تواند چیز مهمی‌باشد که که شما به آموختنش نیاز دارید

به این نوشته امتیاز بدهید!

میلاد زارع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×