» عمومی » سرگرمی » فال روز 12 مهر1392
سرگرمی

فال روز 12 مهر1392

مهر 12, 1392 1014

فروردین:

امروز به نصیحت بهترین دوستتان عمل کنید. اگر خیلی سرش شلوغ بود و نتوانست کمکتان کند، اصلا احساسی نشوید و خودتان را ناراحت نکنید. در اواخر روز دوباره به هم می پوندید و درباره ی شرایط زندگیتان باهم حرف می زنید. امشب اوقات خوبی را با خانواده بگذرانید.

 

اردیبهشت:

اگر بچه هایی دارید که بی ادبی می کنند و رفتارشان مناسب نیست باید کنترلشان کنید. قوانینی برای دوست داشتن تعیین کنید و مطمین شوید قواعد محکمی هستند. اگر در یک رابطه  در حد صحبت کردن هستید خیلی آنرا جدی نگیرید. توجه باعث احساس کردن خداوند می شود اما اکنون به شرایط بغرنج و پیچیده در زندگی نیازی ندارید.

 

خرداد:

امروز ناامیدی در طالعتان دیده می شود. اما اصلا مضطرب نشوید. روی یک پروژه تمرکز کنید و آن را تمام کنید. می بینید که اختصاص دادن انرژیتان فقط روی یک مساله می تواند کمک کند که روزتان سریع تر سپری شود. بیرون بروید و ورزش کنید. نگذارید هیچ چی در باشگاه توجهتان را از ورزش و کار اصلیتان منحرف کند. یادتان باشد که یک معشوقه دارید.

 

تیر:

سوار ماشین شوید و فقط برانید. به یک شهر نزدیک بروید و به مغازه های آنتیک فروشی و یا شیرخوارگاه ها سری بزنید. یک نقطه ی آغاز جدید برای کشف کردن پیدا خواهید کرد که به زندگیتان رنگ و امید تازه ای می بخشد. با سگتان کمی پیاده روی کنید. سگ خیلی خوبی است و خیلی دوست دارد که در پاک بگردد. اهداف بزرگ زندگیتان را ببینید و از پرداختن به چیزهای جزیی دست بردارید.

 

مرداد:

با شان و منزلت برای کسی که دوستش دارید جشن بگیرید. شاید ببینید که اگر تبدیل به یک آدم مثبت شوید، رابطه عاشقانه تان هم مثبت خواهد شد. از جروبحث دست بکشید و با مسایل و مشکلاتی که خود را نشان می دهند دست و پنجه نرم کنید. اگر پاهایتان احساس سنگینی و درد کردند دراز بکشید و آنها را با گذاشتن یک بالش در زیرشان بلند کنید. اکنون تنها چیزی که بدان نیاز دارید استراحت است.

 

شهریور:

اگر چیزی در ذهن  یا قلبتان درمورد رابطه تان وجود دارد، همین الان آن را به معشوقه تان بگویید. ناراحت نباشید زیرا زندگی تمام آنچیزی که احساس می کنید بدان نیاز دارید را به شما نمی دهد. همه چیز وقتی روی مسایل و شرایطتان کار می کنید جبران خواهد شد. شما کارمند خوبی هستید و دارای میزانی آزادی در کارتان هستید.

 

مهر:

اگر احساس می کنید که آسیب دیده اید با یک متخصص بیماری های پا  یا ارتپد مشورت کنید. زمانی را صرف این کنید که پاهایتان را بعد از کار با آب گرم بشویید و آنها را ماساژ دهید. روابطتان با خانواده  و بستگان کمی با مشکل روبه رو شده است، ولی اگر صبور و آرام باشید می توانید همه ی مسایل را حل کنید. کمی درمورد دوستی بیاموزید و با بهترین دوستانتان خود را متوازن کنید.

 

آبان:

امروز درهای بسیاری برایتان گشوده خواهد شد. امروز تمام پروژه هایی که دارید را تمام خواهید کرد و همه چیز برایتان خیلی مرتب خواهد بود. این بعث می شود که فراست کاریتان به طرز چشمگیری رشد کند. حمایت همکارانتان را بپذیرید و از آن تقدیر کنید. بدون کمک آنها نمی توانستید که پروژه هایتان را تمام کنید.

 

آذر:

اگر دیدید که امسال بهترین سال زندگیتان نبوده است، باید روی تمام کارهای درستی که در دنیا کرده اید فکر کنید. هنوز هم 5 ماه مانده و هنوز برای اینکه کارهای مدنظرتان را تمام کنید وقت کافی دارید. یک سرگرمی برای خودتان جور کنید و در کلاس هایی شرکت کنید که کیفیت زندگیتان را تقویت کنند. با خانواده تان مهربان باشید و عشقتان را به آنها ابراز کنید.

 

دی:

دوستانی دارید که درحال جروبحث هستند و از شما می خواهند که شما هم به طرفی جبهه بگیرید. از آن کناره بگیرید، زیرا هیچ نیازی به ملحق شدن به نزاع هایشان ندارید. افکارتان را منظم نگه دارید. اگر به این فکر میکنید که به شهر دیگری نقل مکان کنید، درمورد آن بیشتر بیندیشید. باید مطمین شوید که دلایلتان برای ایجاد تغییر در زندگی به اندازه کافی خوب باشند. امشب به سینما بروید و یک روز را برای خود تعطیل کنید.

 

بهمن:

انرژی داشتن خیلی خوب است، ولی باید وقتی قرار است کار کنید، آن را کم مصرف کنید. شما قدرت طنازی خوبی دارید و در روزهایی مثل امروز دوست دارید آنرا نشان بدهید، ولی آنرا برای خودتان نگه دارید. بعضی ها وقتی مرتب تکرار شود از اینکه خیلی سربه سرشان بگذارید و مسخره کنید ناراحت می شوند. به هرحال افکارتان را با آنهایی که بیش از همه دوستشان دارید سهیم شوید.

 

اسفند:

پیاده روی را امتحان کنید تا خونتان بیشتر به جریان درآید. اگر درمورد شرایط زندگیتان خوشحالید چرا جشن نمیگیرید؟ با آنهایی که دوستشان دارید این خوشحالی را سهیم شوید و دوستانتان را برای شام دعوت کنید. کمی بخندید و یک فیلم کمدی نگاه کنید. آنهایی که روز بدی داشته باشند اخلاقشان بد خواهد شد!

به این نوشته امتیاز بدهید!

میلاد زارع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×