» 1مبارکه » اخبار شهرستان مبارکه » ضرورت توجه به شایسته‌سالاری در انتصاب مدیران اصفهان
اخبار شهرستان مبارکه

ضرورت توجه به شایسته‌سالاری در انتصاب مدیران اصفهان

آذر 26, 1392 1016

به گزارش سایت شمس مبارکه علی ایرانپور در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اصفهان با بیان اینکه استان اصفهان از هر نظر در کشور بی‌نظیر و کم‌نظیر است و ما باید از ظرفیت‌ها استفاده کنیم، اظهار کرد: ‌رتبه نخست صنعت کشور و رتبه دوم پرداخت مالیات کشور به استان اصفهان اختصاص دارد و این استان بیش از 23 هزار شهید تقدیم به انقلاب اسلامی کرده است.

وی افزود:‌10 هزار واحد صنعتی فعال در اصفهان وجود داشته و ظرفیت‌های خوبی در اصفهان وجود دارد و همچنین ما در مسائل فرهنگی و علمی کشور نیز پیشتاز هستیم بنابراین استان اصفهان ظرفیت‌های زیادی داشته و نیروهای فعالی در آن وجود دارد که این مسئله را در وزرای اصفهانی دولت نیز شاهد هستیم.

نماینده مردم مبارکه در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: این روزها بسیاری از مدیران در حال تغییر هستند اما تغییرات باید بر اساس شایسته‌سالاری صورت گیرد زیرا در استان اصفهان مدیرانی هستند که وظایف خود را به خوبی انجام داده و نیازی به تغییر آنها احساس نمی‌شود.

وی بیان کرد: متاسفانه در ماه‌های گذشته نقش مسائل سیاسی در انتصابات استان زیاد شده و این مسئله باید مورد توجه قرار گیرد زیرا دولت با شعار اعتدال قدم به میدان گذاشته و رئیس‌جمهور هم همواره شعار اعتدال می‌دهد بنابراین در چارچوب شعار روحانی، باید شایسته‌سالاری را مد نظر قرار داد.

ایرانپور خاطرنشان کرد: ‌نمایندگان نسبت به برخی تغییرات و تحولات استان معترض هستند و به نظر من باید روحیه شایسته‌سالاری و توانمندی مدیران مد نظر باشد و مدیرانی که سال‌ها خدمت کرده‌اند و منشاء خدمات هستند، نباید کنار رفته و استان از این ظرفیت‌ها محروم شود.

وی افزود: برخی از انتصابات در سطح استان بر این اساس نبوده و مردم باید در عمل شعارهای دولت را ببینند که همه به آن پایبند هستند زیرا مردم همواره حامی مدیران اجرایی و توانمند هستند و ما نیز به طور عمده با مدیرانی که شایسته هستند موافق هستیم بنابراین نباید فضا را سیاسی کرده و مسائل دیگر را بر شایسته‌سالار ی ترجیح داد.

به این نوشته امتیاز بدهید!

میلاد زارع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×