» عمومی » فرهنگی ادبی » مشایخی به دیدار لیونل مسی می‌رود
فرهنگی ادبی

مشایخی به دیدار لیونل مسی می‌رود

آذر 26, 1392 1012

 

به گزارش سایت شمس شهرستان مبارکه وبه نقل از ایسنا، استاد جمشید مشایخی هنرمند بزرگ تئاتر، سینما و تلویزیون به عنوان سفیر صلح و دوستی ایران از سوی باشگاه استقلال به اسپانیا سفر می‌کند. در همین راستا با هماهنگی علی فتح‌الله‌زاده، مدیرعامل باشگاه استقلال استاد جمشید مشایخی برای دلجویی از لیونل مسی به اسپانیا می‌رود تا به عنوان سفیر فرهنگی ایران از سوی باشگاه استقلال این مهم را به انجام برساند.

* پیغام مردم ایران را به مسی می‌رسانم

جمشید مشایخی درباره سفرش به اسپانیا به عنوان سفیر فرهنگی ایران از سوی باشگاه استقلال اظهار کرد: اتفاقاتی که طی این چند روز صورت گرفت من را به شدت ناراحت کرد تا اینکه از سوی دکتر فتح‌الله‌زاده به بنده پیشنهاد شد تا به عنوان سفیر فرهنگی ایران به اسپانیا سفر کرده و پیغام مردم ایران را به گوش این بازیکن بزرگ برسانم که بنده هم با آغوش باز از این پیشنهاد استقبال کردم.

مشایخی افزود: اگر من به عنوان سفیر فرهنگی ایران به اسپانیا می‌روم پیغامم تنها حرف جمشید مشایخی نخواهد بود، بلکه حرف دل ملت ایران را به این بازیکن خواهم رساند.

این هنرمند ارزنده در ادامه افزود: آن عده‌ای که به مسی توهین کردند هرگز ایرانی نبودند چرا که ایرانیان فرهنگ، ادب و تمدن بی نظیری را در دنیا دارند.

به گزارش ایسنا، امیر قلعه‌نویی نیز درباره سفر مشایخی به اسپانیا گفت: این حرکت، کار بزرگی است. خوشحالیم که این اتفاق از سوی باشگاه استقلال انجام می شود. باشگاه استقلال یک باشگاه فرهنگی و ورزشی است و با این حرکت باردیگر این نکته مهم را به اثبات رساند.

 

 

سرمربی استقلال در ادامه با تمجید از ارزش‌های این هنرمند بزرگ گفت: استاد جمشید مشایخی پهلوان هنر است و واقعا واژه هنرمند برایشان کم است. ایران و ایرانی به داشتن چنین فرد بزرگی افتخار می‌کند. خرسند از این هستیم که این مرد بزرگ به عنوان سفیر فرهنگی ایران از سوی باشگاه استقلال به اسپانیا سفر می‌کند.

به گزارش سایت باشگاه استقلال،‌ علی فتح‌الله‌زاده هم به عنوان بانی این حرکت پسندیده درباره سفر مشایخی به اسپانیا گفت: از فرصت پدید آمده در جام جهانی برزیل باید از همه جهات استفاده کرد. محبوب ترین نمایندگان عرصه فرهنگ باید معرف ویژگی ‌ای ملی و میهنی ما باشند. استاد مشایخی همه ممیزه‌های لازم را دارا هستند .ایشان بعنوان سفیر صلح و دوستی مردم ورزش دوست ایران برای پاک کردن خاطره برخورد نامناسب با لیونل مسی در گام اول به اسپانیا- شهر بارسلون – خواهند رفت تا پیغام آور و حامل روح لطیف و انسانی ایرانیان باشد.

 

sa

به این نوشته امتیاز بدهید!

سعید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×