» 1مبارکه » اخبار شهرستان مبارکه » شهردار مبارکه : بايد تلاش كنيم تا مشكلات و مسائلي كه شهروندان در رابطه با ترافيك روبرو هستند مرتفع گردد
اخبار شهرستان مبارکه - مطالب ویژه

شهردار مبارکه : بايد تلاش كنيم تا مشكلات و مسائلي كه شهروندان در رابطه با ترافيك روبرو هستند مرتفع گردد

شهریور 12, 1394 0026

جلسه كميته ترافيك شهرداري مباركه با حضور نماينده فرماندار، رييس پليس راهور شهرستان، نماينده شوراي اسلامي شهر و جمعي از معاونين و كارشناسان شهرداري به رياست شهردار مباركه برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری شمس شهرستان مبارکه به نقل از روابط عمومی شهرداری مبارکه ، مهندس محمد شرفا در اين جلسه با اشاره به اهميت تشكيل كميته ترافيك،بر لزوم همكاري صميمانه بين كليه اعضا جهت حل سريع و فني مشكلات ترافيكي مردم تاكيد كرد و افزود: حفظ جان شهروندان به عنوان سرمايه هاي نظام ،اولويت اصلي كميته ترافيك شهرداري مباركه است .

شرفا افزود: بايد همه با هم تلاش كنيم تا مشكلات و مسائلي كه شهروندان در رابطه با ترافيك روبرو هستند مرتفع گردد.

وي با بيان اينكه بايد برنامه‌ها و پيشنهادات ترافيكي بر اساس نيازسنجي و كار كارشناسي شده باشد گفت: طرح ها و تصميماتي كه در كميته ترافيك در راستاي بهبود و ساماندهي وضعيت تردد و ترافيك شهرستان اتخاذ مي شود بايد به نحو احسن و مستمر پيگيري و به مرحله اجرا برسد.

شرفا در ادامه بر سامان دهي ترافيك در شهر تاكيد كرد و افزود: اين سامان دهي نيازمند برنامه ريزي دقيق و فرهنگ سازي گسترده اي است.

وي با بيان اينكه بايد همه با هم تلاش كنيم تا مشكلات و مسائلي كه شهروندان در رابطه با ترافيك روبرو هستند مرتفع گردد تاكيد كرد: سرعت گيرهاي استاندارد در سطح شهرنصب گردد و با توجه به نزديك شدن بازگشايي مدارس ، خط كشي درب مدارس منتهي به جاده هاي اصلي شهر ضروري است.

شهردار مباركه با اشاره به اهميت كاهش ترافيك در آستانه بازگشايي مدارس و امنيت دانش آموزان به هنگام عبور از خيابان، اجراي عمليات كاهش ترافيك در اين راستا را از اولويت هاي شهرداري برشمرد.

در ادامه  هر يك از اعضا به بيان نقطه نظرات خود پرداختند و جلسه در قالب بازديد ميداني از سطح شهر ادامه پيدا كرد و در مورد بخشي از مهمترين مشكلات از جمله استانداردسازي سرعتكاه هاي بلوار اسماعيل ترخان و اتصال ايمن اين بلوار به پل در دست تكميل مباركه – ديزيچه ، بررسي روش هاي اعمال محدوديت جهت جلوگيري از تردد وسايل نقليه سنگين از روبروي محله يك صفائيه به سمت روستاي بوداغ آباد و تغيير خط يك اتوبوسراني صفائيه تصميم گيري شد.

به این نوشته امتیاز بدهید!

میلاد زارع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×