» عمومی » ورزشی » کی‌روش در مورد مسائل فنی صحبت کند نه وزارت ورزش
ورزشی

کی‌روش در مورد مسائل فنی صحبت کند نه وزارت ورزش

شهریور 11, 1394 0011

رئیس فدراسیون فوتبال با انتقاد از صحبت‌های کی‌روش و استفاده از واژه راهزن، گفت: به کی‌روش تذکر داده‌ایم که فقط باید در مورد مسائل فنی صحبت کند و صحبت در مورد وزارت ورزش جزو اختیارات او نیست.

به گزارش خبرنگار مهر، علی کفاشیان در پایان نشست اعضای هیات اجرایی کمیته ملی المپیک با وزیر ورزش به پرسش‌های خبرنگاران در مورد فوتبال، تیم ملی و دیداری که با گوام خواهد داشت و همچنین صحبت‌های اخیر کارلوس کی‌روش پاسخ داد.

وی در آغاز صحبت‌های خود با اشاره به اینکه تیم ملی تمرینات خوبی تا به امروز داشته است، گفت: متاسفانه ملی‌پوشان اولین قدم خود را خیلی کند و بد برداشتند. آنها از این به بعد باید تمام بازیهای خود را جدی بگیرند و در هر بازی خیلی خوب کار کنند. امیدوارم در بازی فردا خوب کار کنند.

رئیس فدراسیون فوتبال در ادامه در مورد کارلوس کی‌روش و صحبت‌های اخیری که خطاب به وزارت ورزش عنوان کرده و در آن از واژه راهزن نیز استفاده کرده است، گفت: تاکید می‌کنم این رفتار درستی نیست، در همین رابطه به کی‌روش تذکر داده‌ایم که از این صحبت‌ها پرهیز کند.

کفاشیان با اشاره به اعتراض‌هایی که در همین زمینه توسط اعضای کمیته رسانه‌ها نیز عنوان شد، یادآور شد: به نظر من هم مصاحبه‌هایی که باعث ایجاد مشکل و تفرقه می‌شود، نباید توسط کی‌روش انجام شود، البته که باید تلاش کنیم تا آنچه سبب ناراحتی و دلخوری وی می‌شود را برطرف کنیم، اما صحبت کردن در مورد کی‌روش جزو وظایف او نیست، این مربی فقط باید در مورد مسائل فنی صحبت کند.

وی در ادامه در رابطه با جذب مربی خارجی برای فوتبال ساحلی و فوتسال و اینکه آیا در این رابطه بحث مالی مطرح است، گفت: هرگز بحث مالی مطرح نیست. در فدراسیون فوتبال به این نتیجه رسیدیم که برای فوتبال ساحلی و هدایت این تیم بیشتر به مربیان داخلی بها دهیم. در مورد فوتسال هم که در کل بحث جدایی داریم. برای این تیم اگر بتوانیم قطعا از مربی خارجی استفاده خواهیم کرد، در غیر این صورت به مربی ایرانی روی می‌آوریم.

علی کفاشیان در پایان گفت: خسوس و یک گزینه دیگر تنها گزینه‌های ما برای سپردن هدایت تیم ملی فوتسال هستند، اگر با یکی از این‌ها به نتیجه نرسیم، گزینه نهایی را از میان مربیان داخلی انتخاب می کنیم، نتیجه نهایی در این زمینه طی روزهای آینده اعلام خواهد شد.

http://media.mehrnews.com/d/2015/05/11/3/1690728.jpg

به این نوشته امتیاز بدهید!

میلاد زارع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×