» 1مبارکه » اخبار شهرستان مبارکه » رییس شورای اسلامی مبارکه در سمت خود ابقا شد
اخبار شهرستان مبارکه - مطالب ویژه

رییس شورای اسلامی مبارکه در سمت خود ابقا شد

شهریور 11, 1394 1417

خلیل طاهری بار دیگر به عنوان رییس شورای اسلامی شهر مبارکه انتخاب شد.

به گزارش پایگاه خبری شمس شهرستان مبارکه ، در انتخابات هیات رییسه چهارمین دوره شورای اسلامی شهر مبارکه برای سال سوم فعالیت، طاهری با کسب هشت رای برای دومین سال پیاپی در سمت ریاست شورا ابقا شد.
همچنین در این جلسه شورای اسلامی شهر مبارکه فرشته صالحی به سمت نایب رییس، محسن رضازاده به عنوان خزانه دار و حسین پیراکه به عنوان منشی چهارمین دوره شورای اسلامی شهر مبارکه با رای 8 نفر عضو شورا انتخاب شدند.
رییس شورای اسلامی شهر مبارکه با بیان اینکه بیش از 90 درصد مصوبات شورای اسلامی شهر با 9 رای به تصویب رسیده است، گفت: این امر می تواند بیانگر وحدت و همدلی اعضای شورا باشد.
طاهری با تشکر از اعضای شورای اسلامی شهر مبارکه، افزود: در این دوره تمامی اعضای شورا در یک هماهنگی و تعامل مثال زدنی، انتخابات خوبی برگزار کردند که ماحصل آن وحدت و انسجام است.
وی با اشاره به شعار سال جاری و ضرورت حفظ همدلی و همزبانی، انتخابات هیات رئیسه شورای اسلامی شهر مبارکه را تجلی همدلی اعضای شورای شهر با مردم دانست و افزود: عموم شهروندان فاصله گرفتن شورای شهر از حواشی غیرضروری و توجه به مسائل اولویت دار برای عمران و آبادانی شهر را مطرح کرده اند که با برگزاری انتخاباتی آرام و بدون تنش، زمینه تحقق بیش از پیش این مطالبه بحق مهیا شد.
طاهری با ابراز خرسندی از وضعیت شورای اسلامی شهر مبارکه خاطرنشان کرد: شورای شهر مبارکه از کم حاشیه ترین شوراهای استان است و با نصب العین قرار دادن خدمت به مردم مبارکه توانسته است بستر مناسبی برای برنامه ریزی و اجرای برنامه های عمران شهری ایجاد کند.
همچنین بابک ایرانپور عضو غایب این جلسه بود.

http://www.shamskhabar.ir/wp-content/uploads/2015/07/81689256-700440591.jpg

به این نوشته امتیاز بدهید!

میلاد زارع

تعداد دیدگاهها: 4

  1. رسول

    واقعا ………..از این انتخاب

  2. سلام
    باعرض تبریک
    ازخداوند منان توفیق پیروزی و سعادت شما در یاری رساندن به همشهریان عزیز را خواستاریم.

  3. دکترای مفتکی

    آقایون میدونستند رای نمیارند برای همین حضور نداشتند
    بازهم جای شکرش باقیه وگرنه یه موقع کاندیدا میشدند بعد که با یک رای شکست میخوردند میخواستند دق و دلشون را سر یکی دیگه خالی کنند

  4. رضا

    به قول یک همشهری فرهنگی امان وداداز این قحط الرجالی درشهر مبارکه و ماهم که نمی دونیم جی بگیم که نگفتنش بهتره که اگه حرفی یزنیم به ناحق باخته ایم وموردخشم …..قرارمیگیریم البته قحط الرجال یک مثل است اما درشهر مبارکه برای اینگونه مقام ها رجال بسیار خوب داریم ضمنا چرا بعضی از اعضای ……..زیر بار انتخاب ……رفته اند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×