» عمومی » سرگرمی » فال روز 24آذر 1392
سرگرمی

فال روز 24آذر 1392

آذر 23, 1392 109

فروردین:

امروز احساس تمرکز می کنید. می بینید که مسیر پیش رو خیلی واضح است و تعریف شده. امروز کاملا می دانید که می خواهید چه کار کنید. با انگیزه به پیش بروید و با یک رویه موفق ماهتان را به اتمام برسانید. شاید بخواهید که در ماه های آینده به یک سفر خارجی طولانی مدت بروید. شاید می خواهید که به مدرسه یا دانشگاه برگردید. امروز به هرچه که فکر کنید برایتان خوب خواهد بود.

اردیبهشت:

امروز با یک انرژی باسخاوت احاطه شده اید. سعی کنید از هدر رفتن آن جلوگیری کنید. امروز همزمان که به کارهایتان می رسید فرصت این را بیابید که به دیگران کمک کنید. لحظاتی را به کمک کسی بروید که به آن نیاز دارد. خواهید دید که سرنوشت خوبی به سمتتان باز خواهد گذشت.

خرداد:

امروز در جو اطرافتان جروبحث دیده می شود. این جروبحث ها شاید کوتاه و احمقانه باشند، لی کمی از انرژیتان می کاهند. به دنبال راه حل های خیلی دیپلماتیک بروید و حس شوخ طبعیتان را حفظ کنید. امروز شاید بهترین موقع برای یک قرار عاشقانه باشد. اگر کسی را دوست دارید، او را در خاطرتان نگه دارید. شاید بهتر است برایش گل ببرید و یا اینکه فقط یک مکالمه خوب داشته باشید.

تیر:

امروز تازه و سرحال باشید. می دانید که چه چیز برایتان بهتر است و برای چیزی که می خواهید به پا می ایستید. انرژیتان کمک می کند که به خریدهایتان بپردازید. امروز عصر می توانید تمام هدیه ها رابخرید و به سینما هم بروید یا یک فیلم خوب ببینید. نگذارید دیگران ناامیدتان کنند و انگیزه تان برای ورزش کردن را حفظ کنید. آرام و سالم بمانید و وقتی احساس ناامیدی کردید با خودتان حرف بزنید.

مرداد:

امروز کار و موفقیت شاد نگهتان می دارد. امشب مشتاق این هستید که به خانه بروید و تمام روز را برای همسرتان تعریف کنید. جنبه ناراحت کننده این روزها کمبود درآمدتان است. شاید بهتر است که درخاست وام دیگری کنید. مراقب باشید که از چه کسی تقاضا می کنید. خودتان را مظلوم جلوه ندهید، فقط درخواست کمک کنید.

شهریور:

امروز شاید قادر نباشید که هرکاری که می خواهید را انجام دهید. موفقا کمبود سرمایه دارید که باعث ایجاد مشکل در پروژه های خلاقانه تان می شود. اگر دیدید که یک دوست نزدیک با شما سرد است از او بپرسید که مشکل کجاست. البته از کاه کوه نسازید. احتمالا او هم مثل شما فقط کمی خسته است. هردوی شما تا فردا حالت عادی پیدا می کنید. آرام باشید.

مهر:

امروز پول زیادی دارید. شاید احساس کنید که باید مقداری از پولتان را به افرادی که به آن نیاز دارند بدهید. این نگرش خیلی خوبی است. البته مراقب باشید و بدانید که کسانی هستند که پولتان را می گیرند و حتی تشکر کوچکی هم نخواهند کرد. امروز خیلی به خودتان فشار نیاورید. فقط کاری که می توانید را بکنید و با یک سرعت ثابت به کارتان ادامه دهید.

آبان:

هرچه که از روزتان می گذرد وجهه مالیتان بهتر شده و به نظر بهبود می یابد. از یک نظر احساس می کنید که به اندازه کافی سخت کار نمی کنید که به تمام قول ها و صورت حساب ها برسید. البته این خیلی عمل انگیزشی خوبی است، ولی خیلی به خودتان فشار نیاورید. روی غلطک افتاده اید، بگذارید این حالت اداه یابد.

آذر:

امروز ذهنتان پر از میلیون ها فکر مختلف است. می بینید که در پروژه هایتان آیتم ها را بد جایگذاری می کنید و یا جزییات مهم را فراموش می کنید. وقتی در خانه پروژه ها را انجام می دهید کمی آهسته تر پیش بروید و زمانتان را حفظ کنید. نفس های عمیق و آرام بکشید. اگر تمرکز نکنید می توانید مشکلات خیلی بدی را بوجود بیاورید. سعی کنید مدت 10 دقیقه مراقبه کنید. خلی کمکتان می کند.

دی:

امروز کسی را می خواهید که مراقبتان باشد. نمی خواهید که صورت حساب ها را پرداخت کنید، وظایف کاری را تمام کنید و یا از خانواده مراقبت کنید. آرزو می کنید که ای کاش یک خدمتکار یا کسی داشتید که پاهایتان را بمالد، پخت وپز کند و تمام خریدهایتان را انجام دهد. شاید غول چراغ جادو خیلی به کارتان بیاید. امروز یک استراحت به خودتان بدهید و فردا ادامه دهید.

بهمن:

امروز سرعتتان را تنظیم کنید. اگر کارهای زیادی را یکباره انجام دهید، از پادرآمده و افسرده می شوید. می بینید که هرموقع انتظارش را ندارید بین شما و معشوقه تان جروبحث پیش می آید. امروز از انرژیتان استفاده کنید و کارهای لازم را برنامه ریزی کنید. برای تمام کردن کارها از شوخی استفاده کنید. شوخی باعث می شود کارها خیلی ساده تر شوند.

اسفند:

وقتی که موفقیتتان را جشن می گیرید احساساتتان بی نظیر می شوند. امروز می بینید که اعضا خانواده یتان یک رقابت را برده اند. اکنون ذهنتان با ایده هایی برای آینده گیج و مملوء شده است. احساس می کنید که می توانید تا ماه پرواز کنید و به انرژیتان تکیه کنید. امروز تصورات بلند پروازانه دارید. فردا باید به زمین برگردید.

به این نوشته امتیاز بدهید!

سعید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×