» 1مبارکه » شهرستان مبارکه » دانشگاه های مبارکه » بزرگداشت سالروز شهادت یاران صدیق امام محمد علی رجائی و محمد جواد باهنر در دانشگاه مجلسی
دانشگاه های مبارکه - مطالب ویژه

بزرگداشت سالروز شهادت یاران صدیق امام محمد علی رجائی و محمد جواد باهنر در دانشگاه مجلسی

شهریور 9, 1394 0020

همزمان با هشتم شهریورماه ، سالروز شهادت یاران صدیق امام ، محمد علی رجائی و محمد جواد باهنر ، مراسمی با حضور کارکنان واحد در نماز خانه امام خمینی (ره) دانشگاه شهر مجلسی برگزار شد.

در این مراسم علیرضا اسلامی فر یکی از مسئولان دفتر فرهنگ اسلامی دانشگاه ضمن گرامیداشت سالروز شهادت این دو کبوتر خونین بال ، به قرائت دیکلمه ای در خصوص این شهیدان سرفراز به شرح ذیل پرداخت:

شما دو تن، دو معلم دو اسوه و دو میزان، هنر زیستن بودید و رجای زندگان. به سادگی خدمت بودید و طراوت بهار به صلابت کوه بودید و سرافرازی سرو، به پاکی دو فرشته بودید و صمیمیت دو پدر،… دو برادر! مقلد امام بودید و مقتدای امت، مربی دلسوز بودید و مدرس تعهد. راه رشد بودید و معبر ایمان، خط خلوص بودید و الگوی ایثار. گناهتان مقاومت در خط امام بود و جرمتان تکیه بر اصول و سازش ناپذیری در محور مکتب. انتقام اصحاب نفاق از آن جهت بود که شما تبلور ایمان بودید و مومنان به خدا همیشه در آتش خشم انتقام دشمنان خدا می سوزند.
ای دو رهیار، ای دو عاشق صادق، ای دو ققنوس عشق و سوختن و ساختن!
ای دو یار، ای دو انسان خوب، ای دو شهید!
افتادن شما دو سرو سرافراز، به ما ایستادن آموخت، و سوختنتان، به ما روییدن الهام داد.
روحتان شاد و یادتان گرامی

2122

به این نوشته امتیاز بدهید!

میلاد زارع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×