» 1مبارکه » اخبار شهرستان مبارکه » آلایندگی فولادمبارکه صحت ندارد
اخبار شهرستان مبارکه

آلایندگی فولادمبارکه صحت ندارد

آذر 23, 1392 0112

به گزارش سایت شمس شهرستان مبارکه وبه نقل از صاحب نیوز ، معاون فنی اداره کل حفاظت محیط زیست استان اصفهان در نشست خبری با خبرنگاران تاکید کرد: محیط زیست مرجع تشخیص آلاینده بودن یا نبودن واحد‌های صنعتی است.

رجبعلی قاسمی با اشاره به اینکه برای تعیین میزان آلاینده‌های یک واحد صنعتی، استاندارد‌هایی از سوی محیط زیست مشخص شده است، اضافه کرد: سازمان محیط زیست براساس استاندارد‌های ملی خود میزان آلایندگی یک واحد صنعتی را مشخص می‌کند.

معاون فنی اداره کل حفاظت محیط زیست استان اصفهان با تاکید بر اینکه کارخانه فولاد مبارکه دارای یک تصفیه‌خانه بسیار عالی است، ادامه داد: فولاد مبارکه پساب ناشی از فعالیت‌های خود را به این تصفیه‌خانه می‌ریزد و آثاری از آلودگی در پساب این کارخانه وجود ندارد.

قاسمی با بیان اینکه بخشی از این پساب به کارخانه‌ها وارد می‌شود و برای فعالیت‌های صنعتی مورد استفاده قرار می‌گیرد، تاکید کرد: بخشی از این پساب نیز برای فضای سبز موجود در فولاد مبارکه مورد استفاده قرار می‌گیرد.

وی با اشاره به اینکه حدود ۲۵ سال پیش آب‌های زیر‌زمینی در زرین‌شهر بالا آمد و شرکت آب منطقه‌ای برای ساماندهی این وضعیت نسبت به انجام زه‌کشی در این منطقه اقدام کرده است، افزود: همچنین در کنار این زهکشی یک تصفیه‌خانه در زرین‌شهر احداث شد که این تصفیه‌خانه با ۲۰ درصد از ظرفیت خود فعالیت می‌کند .

به این نوشته امتیاز بدهید!

سعید

تعداد دیدگاهها: 1

  1. میلاد

    پیرو نظری که منتشر نمیکنم… کاش برخی افراد بفهمند که ما خبر نمیسازیم و تولید خبر نداریم
    و فقط انتشار اخبار به عهده ماست با ذکر منبع
    تو این خبر هم همینطور که میبینید زده به نقل از سایت دیگری!
    به جای تهمت و خیالبافی درباره ما و اشخاص خود را اصلاح کنید…
    واقعاً جای تاسف داره که چنین افرادی سایت ما را دیدن کنند…
    موفق و پیروز باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×