» 1مبارکه » اخبار شهرستان مبارکه » 609 واحد مسکن‌ مهر شهر مجلسی افتتاح شد
اخبار شهرستان مبارکه - مطالب ویژه

609 واحد مسکن‌ مهر شهر مجلسی افتتاح شد

شهریور 8, 1394 0010

با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی، آئین بهره‌برداری از پروژه‌های مسکن مهر شهر مجلسی مبارکه برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری شمس شهرستان مبارکه ‌‌‎، محسن نریمانی ظهر امروز در مراسم بهره‌برداری از پروژه‌های اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان در شهر مجلسی گفت: متاسفانه در گذشته پروژه‌های مسکن مهر با برنامه‌ریزی آغاز نشده ولی سعی و تلاش بر این است تا در ادامه مسیر با برنامه‌ریزی دقیق در فعالیت‌های مسکن مهر تحول صورت گرفته و این پروژه سریع‌تر به اتمام برسد.

وی ادامه داد: فعالیت‌ها و اقدامات باید مطابق با استانداردها و معیارهای بین‌المللی انجام شده و با استفاده از متخصصان داخلی و خارجی شهری پویا و نوین را طراحی کنیم.

مدیر عامل شرکت عمران شهرهای جدید با تاکید بر لزوم تسهیل ارتباطات مردم افزود: به منظور تسهیل در ارتباط مردم و توجه به حقوق شهروندی‌، درصدد متصل‌کردن شهرها با استفاده از خطوط ریلی به یکدیگر هستیم.

نریمانی تصریح کرد: با پیگیری‌های صورت گرفته از سوی مسئولان شهر مجلسی و نماینده مردم شهرستان مبارکه در مجلس زیرساخت‌های لازم برای ایجاد خطوط ریلی انجام شده که امیدواریم در آینده این خطوط افتتاح شود.

وی در پایان خاطر نشان کرد: امروز در افتتاح پروژه‌ها شاهد بودیم علاوه بر ساختمان‌های مسکن مهر، مساجد، مدارس و کانون‌های فرهنگی و مراکز تجاری نیز وجود داشتند که این مسئله موجب استفاده بهتر مردم از این پروژه‌ها خواهد شد.

http://mobarakeh.gov.ir//dorsapax/data/sub_22/file/img_0404.jpg

 

 

 

به این نوشته امتیاز بدهید!

میلاد زارع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×