» عمومی » مذهبی و حماسی » ساختار کوکاکولا، پپسی کولا و مک دونالد مبتنی بر برده داری است
مذهبی و حماسی

ساختار کوکاکولا، پپسی کولا و مک دونالد مبتنی بر برده داری است

آذر 22, 1392 1012

به گزارش سایت شمس شهرستان مبارکه و به نقل از مهر، دومین همایش تخصصی “دین زاو” به منظور مقابله با تهدیدات اعتقادی دشمنان با بررسی موضوعاتی چون “رصد و بررسی فعالیت­ رسانه ­های بیگانه”، “قدرت و اولیگارشی زرسالاران یهود” و “نحله­ های انحرافی فعال در ایران” در دو بخش نمایشگاهی و نشست‌های تخصصی در فرهنگسرای خاوران برگزار شد.

در سومین روز نشست های تخصصی این همایش نشست “الیگارشی زرسالاران یهود و یک دروغ بزرگ” با سخنرانی سید محمد تقی زاهدی بعد از ظهر جمعه در فرهنگسرای خاوران برگزار شد.

زاهدی در این نشست گفت: دشمن شناسی این جلسات و این کلاسها یک مسئله عبادی و توحیدی است. امام صادق(ع) می فرماید آیا دین به جز حب و بغض است. یعنی دوست داشتن دوستان خدا و دشمنی با دشمنان خدا. حتی برخی علما بر این عقیده هستند که تبری باید جزو اصول دین باشد. آیه آخر سوره مجادله تأکید بسیار جالبی در اهمیت دشمن شناسی دارد و به صورت خیلی واضح و تندی بیان کرده حتی کنایه می زند. لَا تَجِدُ قَوْمًا يُؤْمِنُونَ بِاللَّهِ وَالْيَوْمِ الْآخِرِ يُوَادُّونَ مَنْ حَادَّ اللَّهَ وَرَسُولَهُ وَلَوْ كَانُوا آبَاءهُمْ أَوْ أَبْنَاءهُمْ أَوْ إِخْوَانَهُمْ أَوْ عَشِيرَتَهُمْ أُوْلَئِكَ كَتَبَ فِي قُلُوبِهِمُ الْإِيمَانَ وَأَيَّدَهُم بِرُوحٍ مِّنْهُ وَيُدْخِلُهُمْ جَنَّاتٍ تَجْرِي مِن تَحْتِهَا الْأَنْهَارُ خَالِدِينَ فِيهَا رَضِيَ اللَّهُ عَنْهُمْ وَرَضُوا عَنْهُ أُوْلَئِكَ حِزْبُ اللَّهِ أَلَا إِنَّ حِزْبَ اللَّهِ هُمُ الْمُفْلِحُونَ یعنی «قومى را نيابى كه به خدا و روز بازپسين ايمان داشته باشند [و] كسانى را كه با خدا و رسولش مخالفت كرده ‏اند هر چند پدرانشان يا پسرانشان يا برادرانشان يا عشيره آنان باشند دوست بدارند در دل اينهاست كه [خدا] ايمان را نوشته و آنها را با روحى از جانب خود تاييد كرده است و آنان را به بهشتهايى كه از زير [درختان] آن جويهايى روان است در مى‏آورد هميشه در آنجا ماندگارند خدا از ايشان خشنود و آنها از او خشنودند اينانند حزب خدا آرى حزب خداست كه رستگارانند.»

وی افزود: نمی گوید کسانی که دشمن خدا و رسولش هستند دشمن باشند بلکه می گوید کسانی که با خدا و رسولش مخالفت کرده دوست بدارند یعنی کنایه می زند. بعد تأکید می کند که دشمنی با خدا و رسول خدا حتی اگر پدران، یا پسران یا خواهران و عشیره تان بود نزدیک ترین کسانتان هم بود با آنها دشمنی کنید. کلاً سه بار کلمه حزبَ الله در قرآن آمده دو بارش در همین آیه است. می گوید همینها حزب خدا هستند.

وی تصریح کرد: قرآن کتابی است که ما به ازای تاریخی دارد و سبک و جواب و حرفی برای هر قرن دارد. آقای عبدالله شهبازی در کتاب 5 جلدی “زرسالاران یهودی و پارسی” نامگذاری دقیقی کرده و گفته این دشمن ترین دشمنان الیگارشی زر سالاران یهودی هستند. شاید این دسته از بین 13 میلیون یهودی در دنیا 2 میلیونشان را شامل بشود. اقلیت ثروتمند متنفذ که بر اکثریت جامعه جهانی بطور مستقیم یا غیر مستقیم سلطه دارند.

این استاد دشمن شناسی بیان کرد: یهودیان با هم خویشاوند هستند مثل هیچ دینی نیست اینها اصلاً دین نیستند بلکه قوم هستند به غیر از راه خونی هیچ کس نمی تواند یهودی بشود. یکسری خانواده هستندکه با هم فامیل هستند. خانواده ادموند روچیلدها و راکفلرها اینها همه با هم فامیل هستند و همدیگر را در تمام نقاط دنیا حمایت می کنند.

زاهدی افزود: اینها کانال سوئز را در 12 ساعت خریدند اینچنین پولهای هنگفتی دارند. جرج برنارد شاو به اینها که می رسد می گوید تمامی اقتدار کهن شاهان را اینها یکجا دارند. همه چیز را برای خود می خواهند و به هیچ چیزی هم قانع نمی شوند. تا قرن 15 زرسالاران یهود هیچ اقتداری نداشتند پس از کشف آمریکا و برده داری اینها به این ثروت رسیدند. کریستف کلمب با پول یهودی ها به سفرهای خویش پرداخت.  اینها پس از کشف قاره آمریکا با کشتار وسیعی که از بومیان کردند زمین های حاصلخیز آنجا را تصاحب کردند. اولین بار در کوبا پیاده شدند و با کشتاری که انجام دادند زمین های نیشکر و تنباکو بدون کشاورز ماند و برای تأمین نیروی انسانی به برده داری متوسل شدند. از هر 6 برده شمال و شرق آفریقا که می رفتند بیاورند 5 تا کشته می شد. اینها هیچ حقی برای بردگان قائل نبودند فقط اجازه زنده ماندن به آنها داده بودند و هیچ حقوقی به آنها نمی دادند. از کار برده ها محصولات را به همراه اسلحه به خود کشورهای آفریقایی می فروختند و کشتارهای وسیعی پیش آمد.

زاهدی یادآور شد: با درآمد حاصل از محصولات کشاورزی و نیروی مفت برده اینها به ثروت هنگفتی دست پیدا کردند که شرکت های چند ملیتی و بین المللی را تشکیل دادند. کوکاکولا، پپسی کولا، مک دونالد،ساختار این شرکت ها هم همان ساختار برده داری است. اینها در پروتکل ها و اعلامیه هاشان به صراحت اعلام کرده اند که قصدشان حاکمیت بر جهان است. بن گورین و هرتسل یکی حاکمیت بر قدس از نیل تا فرات را مطرح کردند و یکی حاکمیت بر جهان را.

این کارشناس رسانه ادامه داد: در قحطی زمان رضا شاه که 8 تا 10 میلیون ایرانی کشته شد اینها دست داشتند. یهودی ها یک تکنیکی برای مالکیت زمین دارند هر جا که می روند مالک زمین می شوند. جالب است هرجا اینها می روند قحطی می شود.

زاهدی یادآور شد: در فرایند تاریخی 4 قرن یهودی ها در قالب تلمود و پروتکل هایشان به دنبال حکومت بر جهان هستند. بزرگترین بانک ها و شرکت های چند ملیتی مال آنهاست. یکی از مصداق های قدرت نمایی آنها تشکیل اسرائیل بود. یک صهیونیست می گوید ما فلسطین را بلعیده بودیم اما امام خمینی آن را از حلقوم ما بیرون کشید. رویای جشن بر حکومت جهانی اشان را امام نقش بر آب کرد. الان دو نوع حکومت داریم حکومت الهی به رهبری امام خمینی (ره) و در ادامه آیت الله خامنه ای و در مقابل آن حکومت زرسالاران یهود که حکومتی علیه خدا است. ایندو الان در برابر هم صف آرایی کرده اند. خود صهیونیست ها هم قائل به این مرز بندی هستند.

زاهدی تأکید کرد: اینها آنقدر عقب می نشینند که به دیوار بخورند. زیرا ماهیت وجودیشان دروغ است و آبشخور این ماهیت رسانه هایشان هستند که در جهان دروغ پردازی می کنند. آنها برایشان واژه شهادت بی معنا است ولی در جبهه ما که از عاشورا نشأت می گیرد حماسه و شهادت حقیقت وجودی ما است.

به این نوشته امتیاز بدهید!

سعید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×