» عمومی » سرگرمی » فال روز 23 آذر 1392
سرگرمی

فال روز 23 آذر 1392

آذر 22, 1392 1011

فال روزانه متولدین فروردین

امروز همه انرژی خود را در زمینه روانشناسی آدم ها صرف خواهید کرد. بهترین روز برای ارایه نظرات خود نیز هست و می توانید به افرادی که به کمک شما نیاز دارند، کمک کنید. اگر به ذات درونی خود ایمان داشته باشید می توانید با کمک به دیگران آنها را در مسیر درست هدایت کنید. حتی در این راه شاید با فردی مواجه شوید که شما را به دنیای جدیدی می برد. البته، روابط عاشقانه و عاطفی امروز چندان برایتان آسان نیست. عشق، نامزد یا همسر شما بسیار ایرادگیر و مشکل پسند شده است و تحمل این شرایط برای شما چندان خوشایند نیست. با اینکه رابطه عاطفی خوبی را تجربه نمی کنید اما هرگز صداقت خود را از دست ندهید و وفادار بمانید.

فال روزانه متولدین اردیبهشت

امروز احتمالا احساسات شدید و پرخاشگرایانه خواهید داشت. برخی مسایل خاکی و دنیوی باعث به وجود آمدن بحثی بزرگ می شوند که حتی ممکن است به خشونت نیز کشیده شود. شاید با خود فکر کنید امروز چندان خوب نیست و هر چه مشکل و هیجان منفی است بر سر شما خالی می شوند. اما خواسته یا ناخواسته، به همه روابط و کارهای اطرافیان توجه می کنید و این می تواند موجب رنجش های بیشتر شما بشود. اگر دوست دارید یک رابطه عاشقانه بسیار آرام را تجربه کنید، احتمالا از رویدادهای پیش رو بسیار تعجب خواهید کرد. امروز رابطه دونفره شما با مشاجره ادامه خواهد داشت و حرف هایی که از زبان طرف مقابل می شنوید بسیار برایتان سنگین و ناراحت کننده هستند و تاب تحملشان را ندارید. شاید بهتر باشد کمی از هم دور باشید.

فال روزانه متولدین خرداد

امروز در فاز انتقادی و اعتراضی هستید. البته نه به این مفهوم که روز شادی در پیش ندارید. اما ارتباط با دیگران برایتان چندان آسان نخواهد بود. برای مدت طولانی برای جلب توجه دیگران و برانگیختن تحسین آنها تلاش می کرده اید، اما امروز نمی توانید این وضعیت را تحمل کنید. امروز احساس می کنید حتما باید با عشق خود حرف بزنید. اما این سوال مطرح می شود که آیا این حرف زدن بر احساسات واقعی شما دونفر تاثیری دارد؟ شما با خود تصور می کنید به اندازه کافی با هم آشنا شده اید و باید به تصمیمات جدی تر فکر کرد. اما توصیه می کنیم امروز هیچ کاری در این زمینه انجام ندهید و تصمیمی هم نگیرید.

فال روزانه متولدین تیر

روز بسیار خوبی پیش رو دارید. خوش بینی و خلاقیت توشه امروز شما هستند. شما خودتان می توانید فرصت های بسیار خوبی برای خوشحالی خود به وجود بیاورید. در میان رویدادهای امروز، با فردی مواجه خواهید شد که قلب شما را تسخیر می کند. اما مراقب باشید. نباید خیلی سریع عاشق شوید زیرا فرصت ها و موقعیت های خوبی در انتظار شما هستند. اگر قرار است امروز برای نخستین بار با فرد خاصی ملاقات کنید، برای اینکه خیلی مشتاق به نظر نرسید، خیلی هم بی حال و افسرده خود را نشان ندهید. کاملا متعادل رفتار کنید و با توجه به تکنیک های خوب حرف زدن، خود را در دل طرف جا کنید.

فال روزانه متولدین مرداد

روزی که منتظر آن بودید بالاخره آمد. امروز همه انرژی از دست رفته خود را باز خواهد یافت و می توانید به زندگی شخصی خود سروسامان اساسی بدهید. با فکر بازی که امروز خواهید داشت، مسایل و مشکلات مالی خود را نیز مدیریت و برای آنها برنامه ریزی کنید. شاید حتی هدایا یا پاداش مالی هم دریافت کنید. انرژی های امروز این شهامت را به شما و فرد مورد علاقه تان می دهند تا در مورد آینده خود صحبت و برنامه ریزی بهتری داشته باشید. این همفکری رابطه شما را بهتر نیز می کند و لحظه های شادی پیش رو خواهید داشت.

فال روزانه متولدین شهریور

تصور کنید امروز در کارگاره خلاقیت قرار دارید و از شما خواسته شده است با همه ابزاری که در اختیار دارید، ایده پردازی کنید و مهارت های خود را به نمایش بگذارید. این طرز فکر به شما کمک می کند تا خلاقیت های جالبی به خرج دهید و کارهای هنری خوبی نیز خلق کنید. اما باید بدانید هیچکس غیر از خودتان از این خلاقیت ذوق زده نمی شوید. امروز باید برای تحمل رویدادهای عاطفی زندگی خود، کمی حس شوخ طبعی داشته باشید. امروز با مشکل مهمی مواجه خواهید شد که وظیفه خود می دانید در رابطه با آن با عشق یا نامزد خود صحبت کنید. به خیال خود به او لطف می کنید اما در واقع او را در دردسر می اندازید.

فال روزانه متولدین مهر

زندگی خصوصی شما در حال تغییرات اساسی است. این تغییرات شامل ایجاد تغییرات بزرگ در رفتار و طرزفکر شما هستند. اگر زندگی کنونی شما برایتان ناراحت کننده و دردآور شده است، به جای فرار یا واکنش های شدید و عصبی، سعی در پیدا کردن راهکار مناسب داشته باشید. امروز از رفتارهای عشق خود بسیار تعجب خواهید کرد. گاهی با خود تصور می کنید دوستی و رابطه ها در ذهنتان بسیار بهتر و زیباتر از واقعیت پیش می روند و همین فکر شما را از رابطه ها ناامید می کند. اما اجازه ندهید رویدادهای امروز شما را برای همیشه در این فاز فکری نگه دارند.

فال روزانه متولدین آبان

اگر امروز در کلاسی ثبت نام کردید که با فعالیت های معمول شما در زندگی فرق دارد، خیلی تعجب نکنید. به طور مثال، شاید امروز به طور ناگهانی احساس کنید باید برخی مسایل کامپیوتری را بیاموزید. این به هیچ عنوان بد نیست. یادگیری در هر زمینه ای به رشد فکری و علمی انسان ها کمک می کند. پس از حرف هایی که ممکن است اطرافیان مطرح کنند خیلی ناراحت نباشید. امروز به هیچ عنوان مجبور نیستید نظر فرد خاصی را به خود جلب کنید. از این امید واهی که شاید او لطف بزرگی در حق شما انجام دهد نیز بیرون بیایید. سعی کنید خودِ واقعیتان باشید. این ساده ترین روش برای جلب توجه دیگران است.

فال روزانه متولدین آذر

رویدادهای امروز به شما کمک می کنند تا متوجه شوید هیجانات واقعی همیشه آنهایی نیستند که دیگران پیشنهاد می کنند. اگر در حال حاضر نوعی سرگرمی را برای خود انتخاب کرده اید که چندان باب میل نیست، چرا آن را ادامه می دهید؟ خودتان به خوبی می توانید تشخیص دهید چه ورزش یا تفریحی خوشایند شما است، پس به خودتان بیشتر از دیگران اعتماد کنید تا بتوانید به درستی نیازهای درونی را برطرف کنید. امروز این شهامت را خواهید یافت تا در مورد مسایل خاصی با فرد مورد علاقه خود صحبت کنید. اما این صحبت، باعث پدیدار شدن مشکلاتی است که تاکنون زیر مسایل دیگر پنهان شده بودند. برای حل این مسایل باید با هم جدی صحبت کنید و امروز بهترین فرصت است.

فال روزانه متولدین دی

امروز هیچکس به اندازه شما نمی تواند آینده نگری درست داشته باشد. ابداعات و خلاقیت های زیادی در سر دارید که شاید شما را به پیوستن به گروهی از پیشگامان خلاقیت سوق دهند. روش ها و کارهای گذشته چندان برایتان جالب نیستند و از نظر شما قدیمی شده اند. به همین دلیل تمایلی به ادامه آنها ندارید. از این که ذهنتان چهارچوب مشخصی داشته باشد نیز متنفر هستید. خیلی مراقب باشید تا دچار تضاد نشوید. امروز در تصمیم گیری های خود بسیار آزاد هستید و می توانید بر همه شک ها و افکار مفی خود فائق بیایید. اما مراقب باشید با این استقلالی که دارید به رابطه کنونی خود صدمه نزنید.

فال روزانه متولدین بهمن

هیچ زمانی به اندازه امروز احساس خوب در زندگی نداشته اید. همه اشتباهات، ترس ها، پیچیدگی ها و احساسات بد از زندگی شما رخت خواهند بست. در خانه و محل کار خود کاملا موفق خواهید بود. به طور کلی، یکی از بهترین روزهای زندگی خود را تجربه می کنید و می توانید درک بهتری از آینده خود داشته باشید. در رابطه عاطفی خود نیز اگر فرد موردعلاقه تان بر انجام کاری که شما با آن مخالف هستید، اصرار ورزید، آخرین اخطار را به او بدهید. امروز همه علاقه شما به شنیدن حرف های درست و حقیقی است.

فال روزانه متولدین اسفند

طالع بینی امروز شما رویدادهای بسیار عالی برای شما نشان می دهند. اگر مشکلی هم برایتان پیش آمد با لبخند و بی تفاوتی از کنار آن بگذرید تا روز خوبشما را خراب نکنند. مراقب رفتارهای خود نیز باشید تا مبادا باعث شوند احتیاط و آینده نگری خود را از دست بدهید. از نظر عاطفی و روابط عاشقانه دوست دارید با فردی که توجهتان را جلب کرده است صحبت کنید. اما او از شما دور است. شاید این مساله چندان هم بد نباشد زیرا بهتر می توانید متوجه احساساتی بشوید که بین شما ایجاد می شود.

به این نوشته امتیاز بدهید!

سعید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×