» عمومی » فرهنگی ادبی » انتشارات سروش کتاب «رضا رضا» را معرفی کرد
فرهنگی ادبی

انتشارات سروش کتاب «رضا رضا» را معرفی کرد

شهریور 4, 1394 009

انتشارات سروش همزمان با میلاد امام رضا(ع) کتاب «رضا رضا» از مجموعه کتاب های داستان نوجوانان، نوشته فریبا کلهر را برای مطالعه علاقمندان معرفی کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر؛ کتاب «رضا؛ رضا» داستان سال هایی از زندگی امام هشتم را روایت می کند که خلیفه وقت، مأمون، می خواهد ایشان را ولیعهد خود کند و آن حضرت بنا به مصالح زمان و برای آینده اسلام این ولیعهدی را با شروطی می‌پذیرند. اما مأمون که نمی توانست با هیچ حیله ای جلوی تأثیر حضور آن حضرت به نفع اسلام و علیه خود را بگیرد سرانجام ایشان را مسموم می کند و به شهادت می رساند.

در این کتاب می خوانیم که آن حضرت چه تلاش هایی کرده‌اند تا تشیّع زنده بماند. به طور مثال گوشه‌ای از ماجرای مجالس مناظره مختلفی که مأمون ترتیب می داده تا امام را رسوا کند، ولی امام(ع) با بحث‌ های علمی و منطقی رقیبان را شکست می داده‌ اند از جمله مطالبی است که در این اثر آمده است.

این کتاب با زبانی ساده سیره این امام معصوم را به تصویر می کشد تا نوجوانان با خواندن آن بتوانند از رهنمودها و سفارشات ایشان برای رسیدن به قرب الهی استفاده کرده و بیشتر از گذشته از برای پایداری اسلام و تشیّع حفاظت کنند.

کتاب «رضا رضا» در ۱۲۴ صفحه از سوی انتشارات سروش منتشر و در اختیار علاقمندان به سیره امام رضا (ع) قرار گرفته است.

علاقمندان برای تهیه این کتاب می توانند به فروشگاه مطهری سروش به نشانی خیابان شهید مطهری، نرسیده به خیابان شهید مفتح، جنب ساختمان سروش، تلفن ۸۸۳۱۰۶۱۰-۰۲۱ یا به فروشگاه مرکزی سروش (ترنجستان سروش) به نشانی خیابان انقلاب، بعد از تقاطع ابوریحان، بین خیابان وصال و فلسطین، فروشگاه ترنجستان سروش، تلفن ۶۶۴۹۳۶۲۰-۰۲۱ مراجعه کنند.

همچنین مرکز پخش پکتا (نماینده انحصاری پخش آثار انتشارات سروش) به نشانی: خیابان انقلاب، بعد از تقاطع ابوریحان، بین خیابان وصال و فلسطین، جنب فروشگاه ترنجستان سروش، تلفن ۶۶۹۷۳۲۰۳ ( ۲۰ خط) آماده عرضه کلی و جزئی این کتاب به علاقمندان است.

فروش اینترنتی کتاب نیز از طریق سایت انتشارات سروش به نشانی: http://soroushpublishingco.ir  امکان پذیر است

http://media.mehrnews.com/d/2015/08/26/3/1809533.jpg

به این نوشته امتیاز بدهید!

م. موسوی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×