» 1مبارکه » شهرستان مبارکه » دانشگاه های مبارکه » مراسم روز کارمند در سالروز میلاد امام رضا (ع) و آغاز هفته دولت در دانشگاه آزاد مبارکه
دانشگاه های مبارکه - مطالب ویژه

مراسم روز کارمند در سالروز میلاد امام رضا (ع) و آغاز هفته دولت در دانشگاه آزاد مبارکه

شهریور 4, 1394 0018

مراسم روز کارمند در سالروز میلاد امام رضا (ع) و آغاز هفته دولت به همت بسیج کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد مبارکه به منظور تقدیر و تجلیل از کارمندان ایثارگر در تالار اجتماعات این دانشگاه برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری شمس شهرستان مبارکه ، در اين مراسم دكتر هادی سرپرست دانشگاه واحد مبارکه ضمن تبريك ميلاد امام رضا(ع) ، روز كارمند و هفته دولت به بيان ارزش كار كاركنان پرداخت و گفت: امروز هر كس در هر پست و مقامي بايد در مسير خدمت رساني به مردم براي رضايت خداوند قدم بردارد.
دکتر هادی در قسمتي از سخنراني خود اضافه كرد: وظيفه ماست كه مشكلات كاركنان مجموعه خود را بررسي و در رفع آن تلاش كنيم و هر فرد بايد از مسوول خود پيگير مشكلات خود باشد و در صورتي كه به درخواست كاركنان توجه نشد، درب اتاق من به روي همه ي كاركنان باز است و مي توانند مشكلات را به من منعكس نمايند. وي افزود: اين تفكر غلط كه ديدار با رييس امكان پذير نيست بايد از بين برود و اعلام مي كنم ديدار با بنده هميشه امكان پذير است و وظيفه داريم در رفع مشكلات كاركنان تلاش كنيم .
در ادامه مراسم  هریک  از هیات رییسه دانشگاه با تبريك اين روز مطالبی را پیرامون آن مطره نمودند و در پايان اين مراسم از كاركنان ایثارگردانشگاه تجليل شد.
IMG_3956
IMG_3917  IMG_3969

به این نوشته امتیاز بدهید!

میلاد زارع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×