» 1مبارکه » اخبار شهرستان مبارکه » فرماندار مباركه: شعار فرمانداري در برگزاري انتخابات قانون مداري، بي طرفي و برگزاري انتخابات سالم با حضور حداكثري است
اخبار شهرستان مبارکه - مطالب ویژه

فرماندار مباركه: شعار فرمانداري در برگزاري انتخابات قانون مداري، بي طرفي و برگزاري انتخابات سالم با حضور حداكثري است

شهریور 4, 1394 0011

علي اصغر ذاكري فرماندار مباركه در جلسه پرسنلي ضمن تبريك هفته دولت و روز كارمند به سه رويكرد اصلي دولت تدبير و اميد”سياست داخلي،سياست خارجي و سياست اقتصادي ” اشاره نمود و افزود:سياست خارجي دولت برجام هسته اي بود كه با رعايت خطوط قرمز وفرمايشات مقام معظم رهبري (مدظله العالي) به نتيجه رسيد و تمام دنيا نسبت به موضع ايران زانو زدند و همراه شدند.

به گزارش پایگاه خبری شمس شهرستان مبارکه ، ذاكري به فرمايشات مقام معظم رهبري اشاره كرد و افزود: طبق فرمايشات ايشان ايران نه به دنبال بمب هسته اي است و نه با دنيا سر جنگ دارد ولي اگر كسي خواست با ما جنگ كند در مقابلش خواهيم ايستاد.

فرماندار مباركه با بيان اينكه رويكرد و نگاه دولت ايجاد تدبير همراه با اميد در بين مردم است افزود: نگاه دولت هماهنگي سياستهاي مقام معظم رهبري و سياست هاي كلان نظام و همچنين برقراري ارتباط با دنيا مي باشد.

علي اصغر ذاكري با بيان اينكه سال ۹۴ سال سياست داخلي وزارت كشور است تصريح كرد: دو انتخابات مهم و سرنوشت ساز در سطح شهرستاني و استاني پيش رو داريم كه نگاه ما و وظيفه ما برگزاري انتخابات سالم ،پرشور ،در چارچوب قانون و مورد رضايت همگان مي باشد.

ايشان با اشاره به فرمايشات مقام معظم رهبري كه راي مردم حق الناس است افزود : وظيفه پرسنل فرمانداري به عنوان نيروهاي هيات اجرايي انتخابات استفاده از نيروهاي متعادل با هر گرايش سياسي، برگزاري انتخابات كاملا قانوني و سالم ، همكاري و تعامل با ستاد انتخابات شهرستان و رصد مسائل انتخاباتي است.

فرماندار مباركه به برگزاري انتخابات در پايان سال جاري اشاره نمود و تاكيد كرد : براي انتخاب هيات اجرايي افراد متخصص، كاردان، داراي اعتدال در گرايشات سياسي و مطلع از شهرستان معرفي گردند تا انشاءاله با تعامل و همكاري همه جانبه پرسنل فرمانداري شاهد برگزاري انتخابات هرچه باشكوه تر در سطح شهرستان و به تبع آن در كشور باشيم .

وي ضمن تشكر از زحمات ارزنده پرسنل فرمانداري افزود: اميدوارم با تعامل و همكاري بيش از پيش بتوانيم برنامه ها و ماموريت هاي محوله را به نحو احسنت به سرانجام برسانيم.

ذاكري با اشاره به اينكه نقش فرمانداري نقش حاكميتي است به كاركنان فرمانداري تاكيد نمود : حفظ جايگاه فرمانداري و حفظ اصول وزارت كشور از جمله وظايف همگان است و با توجه به اينكه فرمانداري در شهرستان نماينده عالي دولت است و وظيفه فرماندار اجراي قانون است ؛ در صورتي كه فردي در چارچوب قانون فعاليت نكرد با آن برخورد خواهد شد و ديگر در شهرستان جايگاهي نخواهد داشت.

http://mobarakeh.gov.ir//dorsapax/data/sub_22/file/img_0308.jpg

به این نوشته امتیاز بدهید!

میلاد زارع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×