» عمومی » ورزشی » کی‌روش حق دارد بازیکنی از صبا را دعوت نکند/ چاره‌ای جز برد نداریم
ورزشی

کی‌روش حق دارد بازیکنی از صبا را دعوت نکند/ چاره‌ای جز برد نداریم

شهریور 3, 1394 0010

قم – سرمربی تیم فوتبال صبای قم با بیان اینکه تیمش از ناحیه داوری ضرر کرده‌، گفت: به مربی تیم ملی حق می‌دهم که از صبا کسی را دعوت نکند زیرا تیم ما به اندازه کافی آماده نیست.

به گزارش خبرنگار مهر، علی دایی عصر سه‌شنبه در نشست خبری پیش از دیدار تیم‌های صبای قم و پدیده مشهد در هفته پنجم لیگ بر‌تر فوتبال در قم، ضمن بیان مطلب فوق اظهار کرد: بازی برابر پدیده بازی بسیار دشواری برای ماست زیرا با تیمی بازی می‌کنیم که در بازی پیشین خود تراکتورسازی را شکست داده و در ۳ بازی اخیرش مستحق پیروزی بوده است.

وی افزود: با وجود اینکه در بازی قبل برابر راه‌آهن بازی بهتری به نمایش گذاشتیم اما می‌دانیم که بازی بهتر کافی نیست و باید توأم با پیروزی باشد. در بازی فردا نیز چاره‌ای جز کسب پیروزی نداریم و برای کسب ۳ امتیاز به میدان می‌رویم تا با روحیه‌ای خوب راهی اردبیل شویم و خود را برای نتایج بهتر در آینده آماده کنیم.

سرمربی تیم فوتبال صبای قم اضافه کرد: بازیکنان پدیده آماده‌تر از بازیکنان ما هستند زیرا فرصت بیشتری برای تمرین و آماده سازی داشته‌اند اما بازیکنان صبا به لحاظ تجربه شرایط بهتری دارند و عامل تجربه می‌تواند دیگر نواقص را پوشش دهد.

وی درباره اشتباهات داوران در هفته‌های اخیر لیگ بر‌تر بیان داشت: صبا هم از داوری متضرر شده و به طور کلی صبا بیش از آنکه از داوری نفع برده باشد از ناداوری ضرر کرده اما امیدوارم شرایط تغییر کند و کمیته داوران با تدوین برنامه‌های آموزشی شرایط داوری را به حدی که مورد انتظار است نزدیک کند. داوران باید بدانند که اشتباه آن‌ها به دیگران لطمه می‌زند در حالی که اگر ما اشتباه کنیم به خودمان ضربه زده‌ایم و امیدوارم شرایط بتدریج به سمتی پیش برود که کیفیت قضاوت داوران افزایش پیدا کند.

صبا در آینده می‌تواند حداقل ۳ یا ۴ بازیکن در تیم ملی داشته باشد
دایی درباره فهرست دعوت شدگان تیم ملی و عدم حضور بازیکنی از صبا در این فهرست تصریح کرد: به مربی تیم ملی حق می‌دهم که از صبا کسی را دعوت نکند زیرا تیم ما به اندازه کافی آماده نیست و بازیکنان ما در چنین شرایطی نمی‌توانند به تیم ملی کمک کنند اما صبا در آینده می‌تواند حداقل ۳ یا ۴ بازیکن در تیم ملی داشته باشد.

وی درباره حضور در بازی ستارگان ایران و منتخب ستارگان جهان یادآور شد: با توجه به اینکه با صبا راهی اردوی اردبیل هستم ترجیح می‌دهم در کنار تیمم و به فکر حل مشکلات بدنی و تمرینی صبا باشم و بدین ترتیب در این بازی حضور نخواهم داشت.

سرمربی تیم فوتبال صبای قم همچنین گفت: در بازی فردا برابر پدیده ممکن است مسعود حق‌جو را در اختیار نداشته باشیم. البته وضعیت وی ۵۰-۵۰ است و ممکن است به بازی برسد اما اگر وی به بازی نرسد مهره‌های جایگزین وی را در اختیار داریم.

http://media.mehrnews.com/d/2015/08/13/3/1794191.jpg

به این نوشته امتیاز بدهید!

م. موسوی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×