» عمومی » ورزشی » ۴ بازی؛ حداقل میزان محرومیت فغانی از داوری
ورزشی

۴ بازی؛ حداقل میزان محرومیت فغانی از داوری

شهریور 1, 1394 1015

رئیس دپارتمان داوری فدراسیون فوتبال گفت: هنوز در مورد میزان محرومیت فغانی تصمیم نگرفته‌ایم اما طبق قانون حداقل محرومیتی که برای وی در نظر گرفته شود ۴ جلسه خواهد بود.

پس از قضاوت علیرضا فغانی در دیدار پرسپولیس و ذوب‌آهن که منجر به شکست 2 بر یک پرسپولیس و اعتراض شدید هواداران و مسئولان باشگاه پرسپولیس شد، اخبار مختلفی در مورد میزان محرومیت داور این بازی به میان آمد که از یک یا دو جلسه محرومیت فغانی را در برمی‌گرفت.

مسعود عنایت رئیس دپارتمان داوری فدراسیون فوتبال در این باره به خبرنگار تسنیم گفت: مطالبی که مطرح می‌شود به هیچ وجه صحت ندارد و هنوز تصمیمی در مورد فغانی نگرفته‌ایم اما چیزی که مسجل است این است که وی در صحنه اخراج بنگر و اعلام پنالتی به سود تیم ذوب‌آهن مرتکب اشتباه شد و این اشتباه برای او محرومیت به دنبال خواهد داشت. فکر می‌کنم دلیل اصلی اشتباه فغانی به این موضوع برمی‌گردد که وی نسبت به آن صحنه دید مناسبی نداشت.

وی در پاسخ به این پرسش که با این شرایط میزان محرومیت فغانی طبق قانون چند جلسه خواهد بود، تاکید کرد: ما هنوز در مورد میزان محرومیت فغانی تصمیمی نگرفته‌ایم اما طبق قانون حداقل محرومیتی که برای وی در نظر گرفته می‌شود 4 جلسه خواهد بود.

http://newsmedia.tasnimnews.com/Tasnim/Uploaded/Image/1394/06/01/139406011303457495940953.jpg

به این نوشته امتیاز بدهید!

میلاد زارع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×