» 1مبارکه » اخبار شهرستان مبارکه » نبود آب شرب سالم یکی از مشکلات اصلی شهرک صنعتی مبارکه
اخبار شهرستان مبارکه

نبود آب شرب سالم یکی از مشکلات اصلی شهرک صنعتی مبارکه

آذر 20, 1392 0014

به گزارش سایت شمس شهرستان مبارکه و به نقل از فارس ، مدیر شهرک صنعتی مبارکه گفت: در حال حاضر نبود آب شرب سالم یکی از مشکلات اصلی شهرک است که باید بر طرف شود و در این شرایط صنعتگران از هزینه بالای حامل‌های انرژی بسیار ناراحت هستند.
مرتضی یزدانی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به وضعیت این شهرک اظهار کرد: شهرک صنعتی مبارکه دارای امکانت کافی می‌باشد اما آب شرب ندارد که امیدواریم مشکل آب شرب شهرک نیز برطرف شود.

وی ادامه داد: شهرک صنعتی مبارکه دارای برق فشار قوی، گاز، مخابرات و اینترنت می‌باشد.

مدیر شهرک صنعتی مبارکه در رابطه با اینترنت شهرک اضافه کرد: طبق توافقی که با یک شرکت اینترنتی داشتیم دکل مخابراتی در بالای یکی از ساختمان‌های شهرک نصب شد و آماده ارائه خدمت به واحدهای صنعتی می‌باشد.

وی با اشاره به وضعیت تامین آب این شهرک تاکید کرد: در حال حاضر آب شرب در شهرک وجود ندارد و آب واحدهای صنعتی از چاه تامین می‌شود که کیفیت مناسبی ندارد.

*قیمت برق و گاز صنعتگران بسیار بالا است

یزدانی گفت: متاسفانه قیمت آب، برق و گاز واحدهای صنعتی بسیار بالاتر از مصارف خانگی است که باعث بالا رفتن قیمت تولید نیز شده است.

وی یادآور شد: واحدهای صنعتی نیز از این هزینه‌های بالا شکایت دارند اما دولت نیز دلایل خود را دارد و نمی‌تواند هزینه‌ها را کاهش دهد چون باعث ضرر به هزینه‌های دولت می‌شود.

مدیر شهرک صنعتی مبارکه اضافه کرد: برای انجام اقداماتی در شهرک، خودمان هزینه‌هایی از واحدهای صنعتی دریافت کرده و برای امور شهرک هزینه می‌کنیم تا سبب رفاه واحدهای صنعتی و تولیدی شود.

به این نوشته امتیاز بدهید!

سعید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×