» عمومی » سرگرمی » فال روز 21 آذر 1392
سرگرمی

فال روز 21 آذر 1392

آذر 20, 1392 008

فروردین:

در این موقع از سال خیلی دوست دارید که یک شغل جدید را آغاز کنید. با داشتن این قضیه در ذهنتان باید کاتالوگ کمک های مالی دانشگاه را بگیرید و تمام اگهی های دیگر کار را نیز بررسی کنید. وقت زیادی ندارید. در حین انجام کارهای روزانه به خانواده خود نیز برسید. باید خانواده تان را خاطر نشان کنید که تعطیلات بخشی از محبت و بخشندگی هستند. در این تعطیلات پیش رو یک کار خیریه انجام دهید.

اردیبهشت:

رسیدن به تمام امور خانه باعث رها شدنتان می شود و به شما کنترل بهتری در زندگی می دهد. ممکن است خانواده و دوستان درخواست هایی از شما بکنند که از پسشان برنیایید. به یاد داشته باشید که چه موقع باید کلمه نه را بگویید. درمورد زمان و عواطفتان سخاوتمند باشید و به یاد بیاورید که قبلا چطور یک نفر را با این کار مجذوب خود کردید. مراقب باشید که بخشندگی خود را حفظ کنید.

خرداد:

ممکن است بین شما و معشوقه تان جروبحث های کوچکی درمورد مسایل ویژه بوجود بیاید. ممکن است امروز بی انرژی بودن زمین گیرتان کند. حتما اوقاتی را به ورزش بپردازید. پیاده روی و یا دوچرخه سواری ورزش های خوبی هستند. امروز چند ساعت به ورزش بپردازید تا برای شب های طولانی و روزهای پرکار انرژی خود را بالا نگه دارید. این فصل برای کار و پیشه تان خیلی خوب است ولی سرتان خیلی شلوغ می شود.

تیر:

قبل از بدست آوردن زمان برای بازی کردن باید پروژه هایتان را تمام کنید. آماده باشید که در هر بار یک پروژه را باید تمام کنید. سعی کنید که کارهای اجتماعی و چالش های کاری تحت فشارتان نگذارند. از زمانتان محافظت کنید و اولویت بندی کنید. به یاد داشته باشید که هرازگاهی نیاز به استراحت پیدا می کنید. امروز موقع استراحت فرا رسیده است.

مرداد:

مطمئن شوید که همیشه چشم هایتان به روی تمام جزییات باز باشند. اگر در محل کار یا مدرسه هستید، بدانید که چیزهایی کوچک هستند که پروژه ها را تمام می کنند. از جمله های مناسب استفاده کنید و تلاش کنید که نوشته هایتان از جمله هایتان مناسبتر باشند. بیشتر ورزش کنید و غذاهای گیاهی بخورید تا ذخایر انرژیتان را بهبود ببخشید. همیشه در غذاها را علاج تمام بیماری ها دیده می شود. تمرکز اصلیتان را روی چیزهایی که برایتان خوب است بگذارید و استرس را پشت سر بگذارید.

شهریور:

امروز موفقیت مال شماست. بعد از مدت زمان زیادی که احساستتان بالا و پایین شده اند، امروز احساس خیلی بهتری خواهید داشت. وقتی پی می برید که می توانید موفق شوید، امروز برایتان ایجاد تغییر در همه چیز خواهد بود. امروز عاقل تر و سریع تر هستید و افرادی که با شما کار می کنند نمی توانند از شما جلو بزنند. امروز عزت نفس عجیبی را پیدا کرده اید. این عزت نفس از خوب تمام کردن کارتان در موقع مشخص می آید.

مهر:

این همه انرژی امروز احترام اطرافیان را برمی انگیزد، مخصوصا اینکه روی پیای خودتان ایستاده اید و ترفیع ها را ازآن خود کرده اید. امروز کارتان بهبود پیدا کرده و روابطتان به دلیل اینکه یاد گرفته اید چگونه بهتر ارتباط برقرار کنید در حال بهتر شدن هستند. زمان بندی برایتان خیلی خوب است و می توانید اینگونه بپرید و ستارگان را در دستتان بگیرید. کارخوبتان را حفظ کنید و از سلامتی خود مراقبت کنید.

آبان:

امروزتان پر از مسافرت و کسب و کار است. باید آماده باشید که در هر لحظه ممکن است به مسافرت اعزام شوید. این فقط یک مسافرت جاده ای کوتان به سمت یکی از مشتریان است که برای کارتان خیلی اهمیت دارد. به شما کاری داده شده است که در آینده پاداش و ترفیع خیلی خوبی به همراه خواهد داشت. مراقب باشید که درمورد اتفاقاتی که رخ می دهند آگاه و به روز باشید و ارتباط برقرار کنید.

آذر:

امروز همه چیز را در زندگیتان مرتب کنید و برای مهمانی آماده شوید. فصلی است که همه می خواهند دور هم جمع شوند و دوستی های قدیمی را از نو بسازند. نگذارید این مسایل از شما پیشی بگیرند. مراقب باشید که خرج هایتان را بودجه بندی کنید و همه ی آنرا با توجه به کیفتان تنظیم کنید. امروز هیچ پولی به افراد خانواده قرض ندهید. اگر اینکار را بکنید پول کم می اورید.

دی:

اگر بودجه بندی کنید و پرداخت ها را مدیریت کنید، فراوانی ازآن شماست. خواهید دید که برای همگام بودن با همسایه ها به میزان کافی پول دارید. خانه تان را با چراغ های تزیینی روشن کنید. لامپ های خیلی رنگی بگذارید تا چهره تان در دنیا را نشان دهید. امسال به دکوراسیون خیلی اهمیت ندهید. به عبارت مختصرتر، امروز قبل از عزیمت به سمت خانه تمام وظایف را در محل کار به اتمام برسانید. این مساله مهم است.

بهمن:

امروز در کلاس های سطح بالاتر به برسسی و تحقیق بپردازید. اگر تحصیلاتتان را پیشرفت بدهید، احساس حقارت و خودکم بینی کمتری نسبت به اطرافیان خواهید داشت. وقت بگذارید و یک پروژه خانگی را تمام کنید. خانه تان را تمیز کنید و مبلمان را ازنو بچینید. امروز روز خیلی خوبی برای مرتب کردن منزل و ایجاد تغییر در محیط اطرافتان است. خانواده یتان از شما تشکر خوانهد کرد.

اسفند:

امروز تمام پیشرفت هایتان را جشن بگیرید. کاری که آغاز کردید عالی بود و الان همه آن تمام شده است. اگر چیز بزرگی دارید که باید از شرش خلاص شوید، اکنون زمان آنجام آن رسیده است. هرچیزی که برایش تلاش کرده اید به سمتتان سرازیر می شود. شاید ببینید که امروز برای یافتن عشق و یا درست کردن مشکلات رابطه عاشقانه تان است. امروز به خانواده تان نزدیک شوید. آنها به شما نیاز دارند که در شرایط سخت کمکشان کنید.

به این نوشته امتیاز بدهید!

سعید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×