» عمومی » ورزشی » بازی با ستارگان جهان ارث پدری من نیست/ پروین از فردا می‌آید
ورزشی

بازی با ستارگان جهان ارث پدری من نیست/ پروین از فردا می‌آید

مرداد 31, 1394 008

کاپیتان پیشین تیم ملی فوتبال ایران اعلام کرد دیدار با تیم منتخب ستارگان جهان ارث پدری‌اش نیست که بخواهد از کسی برای حضور در آن دعوت به عمل آورد.

به گزارش خبرنگار مهر، علی کریمی در حاشیه برگزاری تمرین تیم ستارگان فوتبال ایران، در خصوص دیدار با تیم منتخب ستارگان جهان، ضمن بیان مطلب فوق اظهار کرد: برگزاری این بازی خیلی خوب است، اگر بتوانند هرچند وقت یکبار چنین بازی‌هایی را تدارک ببینند، اتفاق خوبی خواهد بود.

وی اضافه کرد: از مردم هم تقاضا می‌کنم با حضور در ورزشگاه آزادی، از برگزاری این بازی استقبال کنند تا این دیدار هرچه بهتر و باشکوهتر برگزار شود.

کاپیتان پیشین تیم ملی فوتبال ایران در پاسخ به این پرسش که آیا از کسی برای حضور در این بازی دعوت می‌کنید؟، تاکید کرد: این بازی ارث پدری فرد خاصی نیست و تنها دیداری خیرخواهانه است.

وی همچنین تصریح کرد: از حسین یاریار هم تشکر می‌کنم زیرا برای برگزاری این بازی خیلی زحمت کشیدند. از مسئولان هم می‌خواهم حمایت لازم را برای برگزاری هرچه بهتر این بازی انجام دهند.

کریمی در مورد زمان حضور علی پروین در تمرین تیم منتخب ستارگان فوتبال ایران گفت: ان شاء الله از فردا ایشان در تمرین‌مان حضور پیدا می‌کند.

http://media.mehrnews.com/old/Larg1/1392/12/21/IMG11191804.jpg

به این نوشته امتیاز بدهید!

م. موسوی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×