» 1مبارکه » اخبار شهرستان مبارکه » فرماندار مباركه : دستگاههاي ذيربط بايستي براي ارتقاء امنيت تردد در جاده هاي برون شهري و درون شهري و رفع مشكلات ترافيكي تلاش كنند.
اخبار شهرستان مبارکه - مطالب ویژه

فرماندار مباركه : دستگاههاي ذيربط بايستي براي ارتقاء امنيت تردد در جاده هاي برون شهري و درون شهري و رفع مشكلات ترافيكي تلاش كنند.

مرداد 28, 1394 0010

 علي اصغر ذاكري در جلسه شوراي ترافيك شهرستان بر رفع مشكلات ترافيكي تاكيد كرد و افزود: شهرستان مباركه به دليل استقرار صنايع كوچك وبزرگ روزانه شاهد تردد حجم زياد خودرو هاي سبك و سنگين در محورهاي اصلي است كه به زيرساختها وجاده هاي شهرستان خسارات سنگيني وارد مينمايد و شهرستان به تنهايي توان جبران آنها را ندارد و بايد صنايع مستقر نيز شهرستان را حمايت نمايند.

به گزارش پایگاه خبری شمس شهرستان مبارکه، ذاكري رفع نقاط حادثه خيز،نصب علائم راهنمايي و رانندگي، ترميم و اصلاح آسفالت مسيرهاي اصلي، روشنايي مسيرها و… را برخي از مشكلات حوزه ترافيكي شهرستان بيان كرد و گفت: اگر هر يك از دستگاه هاي متولي به وظيفه قانوني خود عمل نمايند علاوه بر اينكه مشكلات حمل و نقل جاده اي كاهش مي يابد، امنيت تردد در جاده هاي درون شهري و برون شهري نيز افزايش مي يابد.

فرماندار شهرستان با تاكيد براينكه مصوبات شوراي ترافيك بايد طبق زمان تعيين شده اجرا و گزارش آن به فرماندار ارسال شود اضافه كرد:ت صميماتي كه در شورا ترافيك گرفته مي شود لازم الاجرا است و بايستي مسئولان ادارات در كوتاهترين زمان ممكن اجرايي نمايند و آن دسته از مصوباتي كه نياز به مكاتبه با ادارت كل دارد را سريعا پيگيري نمايند.

رئيس شوراي ترافيك شهرستان با بيان اينكه شهرستان اعتبارات لازم را به حوزه راه وشهر سازي اختصاص داده اظهار داشت: مسئولان ادرات نيز پيگيري هاي لازم در خصوص جذب اعتبارات استاني را از طريق ادارات كل انجام نمايند.

وي از شهرداري ها خواست هر چه سريعتر دوربين هاي سطح شهرها را نصب و با همكاري راهنمايي و رانندگي نقاط حادثه خيز راههاي درون شهري را برطرف نمايند.

 

به این نوشته امتیاز بدهید!

میلاد زارع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×