» اخبار ایران و جهان » بهره برداری از مرکز فوق تخصصی چشم پزشکی ایران
اخبار ایران و جهان

بهره برداری از مرکز فوق تخصصی چشم پزشکی ایران

آذر 19, 1392 0011

مرکز فوق تخصصی چشم پزشکی کشور امروز در نزدیکی بیمارستان چشم پزشکی نور به بهره برداری رسید.
به گزارش سایت شمس مبارکه به نقل از واحد مرکزی خبر، این مرکز که در 15طبقه و با6000 مترمربع زیربنا در خیابان اسفندیار تهران راه اندازی شده است، دارای درمانگاه های قرنیه، شبکیه، استرابیسم، پیرچشمی، بیماری های چشمی کودکان و درمان های نوین آب مروارید، قوز قرنیه و درمان با لیزر است.

دکتر حیدری مدیر عامل بیمارستان چشم پزشکی نور گفت: در این مرکز که پر پژوهش ترین مرکز تخصصی چشم پزشکی کشور در بین بخش های خصوصی است، 38 چشم پزشک برجسته کار می کنند که بنابر گزارش2013 آی اس آی، 13درصد تحقیقات چشم پزشکی به آنها اختصاص دارد.

بنابر این گزارش محمد علی نجفی معاون رییس جمهور و رییس سازمان میراث فرهنگی نیز در مراسم راه اندازی این مرکز با تشکر از کارکنان مجموعه چشم پزشکی نور که در مدت شش سال فعالیت خود بیش از10هزار بیمار خارجی را نیز تحت درمان قرار داده اند، گفت: با تدابیری که در کمیته مشترکی با وزارت بهداشت و سازمان نظام پزشکی اتخاذ شده است، سعی داریم از ظرفیت بالای درمانی که در کشور در همه بخش ها وجود دارد برای جلب گردشگر و درآمدزایی استفاده کنیم.

بنابر این گزارش از عمر راه اندازی مجموعه درمانی نور در تهران 20 سال و از زمان راه اندازی بیمارستان چشم پزشکی نور که از مراکز درمانی نمونه چشم پزشکی در کشور محسوب می شود ، شش سال می گذرد و امروز کلینیک های فوق تخصصی این بیمارستان نیز به این مجموعه افزوده شد.

به این نوشته امتیاز بدهید!

Mohammad

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×