» 1مبارکه » شهرستان مبارکه » ورزش شهرستان مبارکه » پیام تبریک اداره ورزش و جوانان شهرستان مبارکه برای موفقیت تیم زورخانه ی شهرستان مبارکه
ورزش شهرستان مبارکه

پیام تبریک اداره ورزش و جوانان شهرستان مبارکه برای موفقیت تیم زورخانه ی شهرستان مبارکه

مرداد 27, 1394 0011

پیام تبریک رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان مبارکه برای موفقیت تیم زورخانه ی و پهلوانی شهرستان مبارکه در رده ی نونهالان در کشور.

با سلام و تحیات

قهرمانی مقتدرانه تیم زورخانه ی شهرستان مبارکه در مسابقات کشور ،توسط دلاورمردان این تیم، نشان از اقتدار و توانمندی‌هایی ورزشکاران شهرستان مبارکه  است.

ایستادن در سکوی قهرمانی بهانه ای برای تبلور و نمود منشهای پهلوانی جوانان تلاشگر و غیرتمند ایران عزیز در عرصه های مختلف است.
اینجانب به نمایندگی از جامعه بزرگ ورزش و جوانان شهرستان مبارکه ضمن تبریک صمیمانه این موفقیت ارزشمند به ورزشکاران  و کادر فنی تیم زورخانه ی  این شهرستان از تلاش های شبانه روزی این عزیزان تشکر و قدردانی نموده و آرزوی موفقیت و بهروزی در تمامی عرصه های مختلف را برای همه تلاشگران عرصه ورزش خاصه جامعه پهلوانی  کشور عزیزمان آرزو مندم.

امید است در سایه ایزد متعال و با بهره گیری از فرمایشات گوهر بار مقام معظم رهبری در سال (دولت و ملت ؛ همدلی و همزبانی) همواره در راه اعتلای ورزش کشور و اهداف مقدس جمهوری اسلامی بیش از پیش موفق  و موید باشید

سید داریوش موسوی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان مبارکه

https://shamskhabar.ir/wp-content/uploads/DSC_8507.jpg

به این نوشته امتیاز بدهید!

میلاد زارع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×