» عمومی » فناوری اطلاعات » محصول جدید خودروساز ایتالیایی با سرعتی باورنکردنی
فناوری اطلاعات

محصول جدید خودروساز ایتالیایی با سرعتی باورنکردنی

مرداد 27, 1394 0014

کمپانی خودروساز ایتالیایی به معرفی محصول جدید خود در نمایشگاه برتر صنعت خودرو پرداخت.

به گزارش خبرگزاری مهر، کمپانی لامبورگینی اونتادور به معرفی مدل ۲۰۱۶ خودرو Aventador SV Roadster در نمایشگاه Quail پرداخت که از آن به عنوان یکی از مهمترین رویدادهای صنعت خودروسازی جهان یاد می شود.

محصول جدید لامبورگینی اولین خودروی دو نفره و روبازی است که به نشان Superveloce مزین شده است. این مدل با همان ظاهر تهاجمی مدل کوپه Superveloce که در سال گذشته در نمایشگاه اتومبیل ژنو رونمایی شد، عرضه می شود.

قطعات نصب شده بر این خودرو از جنس فیبر کربن بوده تا در سرعت های بالا بتواند، نیروی پایین بر Downforce بیشتری ایجاد کرده و اصطکاک را به حداقل رسانده و جریان هوای خنک کننده بیشتری را به داخل محفظه موتور هدایت کند.

Lamborghini

انتشار تصاویر بیرونی این خودرو در حالی است که هنوز تصاویری از داخل کابین منتشر نشده است. شیشه عقب این خودرو به گونه ای طراحی شده که به سرنشینانش اجازه می دهد از صدای موتور لذت ببرند. انتظار می رود، این محصول مجهز به صندلی های اسپرت فیبرکربنی و همینطور نشانگرهای اختصاصی SV باشد.

Lamborghini

نیروی محرکه این خودرو از طریق یک موتور  ۶.۵ لیتری تامین می شود که ۷۵۰ اسب بخار قدرت در ۸۶۰۰rpm و ۵۰۹ پوند فوت گشتاور در ۵۵۰۰rpm تولید می کند. موتور ۱۲ سیلندره این خودرو چنان شتابی ایجاد می کند که Superveloce Roadster تنها در مدت ۲.۹ ثانیه از حالت بی حرکتی می تواند به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت دست پیدا کند.

Superveloce Roadster با حداکثر سرعت ۳۵۰ کیلومتر بر ساعت حرکت می کند. Superveloce Roadster در زبان ایتالیایی به معنای فوق سرعت است. یک گیربکس ISR هفت دنده که با کمک پدال های بزرگ تعویض دنده کنترل می شود، می تواند قدرت موتور را از طریق یک سیستم دو دیفرانسیل نسل چهارم به چهار چرخ این خودرو منتقل کند.

Lamborghini

کمپانی ایتالیایی از روش های مختلفی برای کاهش وزن این خودرو استفاده کرده تا در نهایت وزن این خودرو به ۱۵۷۲ کیلوگرم یعنی ۵۰ کیلوگرم سبک تر از Aventador Roadster رسیده است.  Superveloce Roadster  نیز همانند مدل پیشین از سقفی فشرده دو تکه از جنس فیبر کربن برخوردار است که تجربه متفاوتی از رانندگی را در اختیار مشتریانش قرار می دهد.

http://media.mehrnews.com/d/2015/08/18/3/1798381.jpg

به این نوشته امتیاز بدهید!

م. موسوی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×