» عمومی » ورزشی » وضعیت پرسپولیس بحرانی نیست/ بزودی تمام وقت در خدمت باشگاه هستم
ورزشی

وضعیت پرسپولیس بحرانی نیست/ بزودی تمام وقت در خدمت باشگاه هستم

مرداد 27, 1394 009

سرپرست باشگاه پرسپولیس با بیان اینکه اصلا نمی‌پذیرد وضعیت تیم فوتبال این باشگاه بحرانی است، گفت: نه تنها بنده بلکه همه اعضای هیات مدیره از برانکو ایوانکویچ و کادر فنی حمایت می‌کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، علی اکبر طاهری که به عنوان سرپرست باشگاه پرسپولیس فعالیت می‌کند در واکنش به این مطلب که پرسپولیس با قدرت به انتهای جدول چسبیده است، ضمن بیان مطلب فوق گفت: نباید ادبیاتی به کار ببریم که دل هواداران مشوش کرده و باعث نگرانی آنها شویم.

وی افزود: در سه هفته ابتدایی تیم ما خوب کار کرد. به اعتقاد کارشناسان و رسانه‌ها بازیکنان ما نمایش خوبی داشته اند اما اتفاقاتی رخ داده که ما به نتایج مورد نظرمان نرسیده‌ایم. البته این مشکل هم درست خواهد شد و بزودی شرایط تیم ما بهتر می‌شود.

طاهری در واکنش به این موضوع که پرسپولیس چه زمانی از بحران خارج می‌شود، خاطرنشان کرد: من اصلا این را نمی‌پذیرم که پرسپولیس در بحران است. قطعا در هفته‌های آینده تیم ما جایگاه ویژه‌ای پیدا خواهد کرد. هواداران هم از تیم حمایت کنند و به جوانان اعتماد کنند تا آنها بتوانند با اعتماد به نفس بالاتری کار کنند.

وی در مورد حمایت از برانکو تاکید کرد: نه تنها بنده بلکه همه اعضای هیات مدیره از برانکو ایوانکویچ و کادر فنی حمایت خواهند کرد.  مطمئنا کادر فنی با قدرت کارش را ادامه خواهد داد.

طاهری در پاسخ به اینکه پیش بینی شما از رده پرسپولیس در پایان فصل چیست؟ تاکید کرد: زود است که بخواهیم در این مورد اظهار نظر کنیم. تا پایان فصل زمان زیادی باقی مانده است.

وی برداشت سه میلیارد تومان از صندوق پیشکسوتان برای پرسپولیس را به نوع دیگری تایید کرد و افزود: در این صندوق شرکت‌هایی با قابلیت سرمایه گذاری وجود دارند که اعضای هیات مدیره یکی از آنها ،که بنده هم عضو هیات مدیره آن نیستم، موافقت کردند که این مبلغ به باشگاه پرسپولیس پرداخت شود. البته چند سال قبل هم به پرسپولیس کمک شد و هم به استقلال.

سرپرست باشگاه پرسپولیس در مورد انتخاب قنبرپور به عنوان دستیار برانکو اینگونه واکنش نشان داد: بعد از ورود برانکو به ایران جلسه‌ای با ایشان داشتیم که خودشان خواستند دو دستیار ایرانی داشته باشند که یکی آقای کریم باقری بود و یکی هم آقای قنبرپور بود که ما او را معرفی کردیم و مورد استقبال برانکو هم قرار گرفت.

وی در مورد از دست دادن بازیکنانی مثل محمد نوری یادآور شد: محمد نوری اولین نفری بود که بنده با او مذاکره کردم و خودش هم تمایل داشت که حتما بماند اما به من گفت ای کاش شما یک ماه زودتر می‌آمدید تا من قراردادم را با قطری‌ها امضا نمی‌کردم.

طاهری در مورد اینکه بالاخره مدیرعامل خواهد شد یا نه، گفت: به خاطر مسئولیتی که در صندوق داشتم، نتوانستم به عنوان مدیرعامل در خدمت باشگاه باشم اما این مشکل در حال حل شدن است و بزودی بنده تمام وقت در خدمت باشگاه پرسپولیس خواهم بود.

http://media.mehrnews.com/d/2015/06/21/3/1745064.jpg

به این نوشته امتیاز بدهید!

م. موسوی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×