» مطالب ویژه » میانگین 450 نفر در ده زورخانه ی شهرستان مبارکه در حال فعالیت هستند
مطالب ویژه - ورزش شهرستان مبارکه

میانگین 450 نفر در ده زورخانه ی شهرستان مبارکه در حال فعالیت هستند

مرداد 26, 1394 008

رئیس هیات ورزش های پهلوانی و زورخانه ی شهرستان مبارکه: میانگین بیش از 450 نفر در ده زورخانه ی شهرستان مبارکه در حال فعالیت هستند که این امر حاکی از علاقمندی و پتانسیل های موجود در این شهرستان است.

به گزارش پایگاه خبری شمس شهرستان مبارکه، وی افزود: هیات ورزش های پهلوانی و زورخانه ی شهرستان مبارکه در رنکینگ  هیات های استان مقام اول را دارد که نشان از فعالیت این هیات و کسب مقام های مختلف می باشد.

محمد قاسمیان ادامه داد: با توجه به پتانسیل های موجود در این شهرستان خوشحالیم که این شهرستان در رده ی خردسالان و نونهالان توانسته در سال های پیاپی مقام های اول  و دوم را به خود اختصاص دهد.

رئیس هیات ورزش های پهلوانی و زورخانه ی شهرستان مبارکه در خصوص تجهیز و مرمت زورخانه های سطح شهرستان افزود: وضعیت زورخانه های این شهرستان مناسب است به گونه ی که تا روزهای اینده دو زورخانه ی موجود در شهر زیباشهر به مکان های بهتر و استاندارد تر انتقال پیدا خواهند کرد که این امر حاکی از اهمیت و کمک های شهرداری شهر زیباشهر می باشد که جا دارد در اینجا از شهردار و شورای این شهر تشکر نمود.

قاسمیان در پایان گفت: باید از رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان مبارکه و هیات ورزش های پهلوانی و زورخانه ی استان به پاس کمک ها خود تشکر نمود.

DSC_5602

به این نوشته امتیاز بدهید!

میلاد زارع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×