» 1مبارکه » شهرستان مبارکه » دانشگاه های مبارکه » شرکت دانشگاه آزاد مبارکه درششمین نمایشگاه تخصصی دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی عالی در اصفهان
دانشگاه های مبارکه - مطالب ویژه

شرکت دانشگاه آزاد مبارکه درششمین نمایشگاه تخصصی دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی عالی در اصفهان

مرداد 26, 1394 009

ششمین نمایشگاه تخصصی دانشگاه‌ها، تجهیزات آموزشی  و مراکز آموزش علمیحرفه‌ای از روز یکشنبه 25 مردادماه لغایت روز پنج شنبه 29 مردادماه در محل نمایشگاه‌های بین المللی استان اصفهان برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری شمس شهرستان مبارکه، دکتر هادی سرپرست واحدمبارکه دراین خصوص بیان کرد: این نمایشگاه با هدف ارائه خدمات آموزشی به دانشجویان و دانش آموزان برگزار شد. همچنین با توجه به حضور دانشگاه ها، شرکت های آموزشی و سایر دستگاه های مرتبط، و همچنین حضور قابل توجه شرکت کنندگان، زمینه های ارتباطی مجموعه های آموزشی با مخاطبان و مشتریان این حوزه فراهم می شود و این زمان فرصت مغتنمی  برای ارایه تمایز و توانمندی های مجموعه های مربوط است.
 وی تصریح کرد: دانشگاه  آزاد اسلامی واحد مبارکه در غرفه اختصاصی خود در این نمایشگاه، با ارائه کاتالوگ، بروشور،پخش فیلم و فرصت انتخاب رشته، به صورت الکترونیکی به معرفی توانمندی ها و دستاوردهای این دانشگاه و معرفی این واحد دانشگاهی پرداخت.
timthumb.php isfahaneducation

به این نوشته امتیاز بدهید!

میلاد زارع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×