» عمومی » پزشکی سلامت » رتبه اول ایرانی ها در جراحی بينی
پزشکی سلامت

رتبه اول ایرانی ها در جراحی بينی

مرداد 25, 1394 0031

رئيس پنجمين كنگره بين المللی انجمن راينولوژی ايران، شايع ترين عمل زيبایی در کشورمان را جراحی بينی دانست و گفت: بر همين اساس، ايران رتبه اول جراحی زیبایی بینی در دنیا را دارد.

به گزارش خبرگزاری مهر، دكتر ابراهيم رزم پا، علت شيوع زياد جراحي پلاستيك در ايران را فرم آناتومي خاص بيني ايراني ها، بالا بودن كيفيت اعمال جراحي زيبايي، سطح بالاي دانش پزشكان و جراحان اين رشته و هزينه پايين آن نسبت به ساير كشورها عنوان كرد و افزود: يكی از دلايل اصلي آناتومي بيني نژاد ايرانی ها است كه با كشورهای اروپایی تفاوت دارد و به همين دليل ايرانی ها بيشتر از ساير كشورها كانديد انجام جراحي زيبايي بيني هستند.

وی ادامه داد: به دليل بالا بودن كيفيت اين اعمال جراحي و هزينه پايين آن علاوه بر ايرانی های داخل كشور، متقاضيان زيادی از كشورهای مختلف به ويژه آمريكا، كانادا، اروپا و كشورهای عربی و همسايه براي انجام اين اعمال جراحي به ايران مراجعه مي كنند.

رزم پا خاطرنشان كرد: متقاضيان خارجی انجام اعمال جراحی زيبایی به ويژه بينی در ايران نيز، جزء آمار جراحی هاي پلاستيک در ايران محاسبه شده و در افزايش آمار اين جراحي ها و قرار گرفتن ايران در مقام اول كشورهاي دنيا در زمينه جراحي بيني تاثيرگذار هستند.

رئيس پنجمين كنگره بين المللي انجمن راينولوژي ايران از برگزاري اين كنگره با حضور جمعي از متخصصان داخلي و خارجي حوزه راينولوژي و بيماري هاي سروگردن از ۲۲ تا ۲۴ مهرماه در مركز همايش هاي بين المللی رازی در تهران خبر داد و گفت: علاوه بر سخنرانان داخلي، يازده مهمان خارجي از كشورهاي آمريكا، آلمان، انگليس، سوئد، مصر و ايتاليا در مورد موضوعات مختلف مرتبط با علم راينولوژي به ايراد سخنرانی می پردازند.

رزم پا هدف از برگزاری اين كنگره و كارگاه های آموزشی ضمن آن را افزايش آگاهی پزشكان در مورد پيشرفت های صورت گرفته در سطح دنيا در زمينه علم راينولوژي و تبادل اطلاعات بين متخصصان اين رشته عنوان كرد.

به گفته وی، اقدامات زيبايي سر و گردن، اختلالات خواب، بيماري هاي ناحيه بيني و سينوس در اطفال، نقش سيستم ايمني در بيماري هاي سروگردن و نانومديسين ازجمله محورهاي اين كنگره است كه در مورد بحث و تبادل نظر قرار مي گيرد.

رزم پا، برگزاری ۱۶ پنل را از ديگر برنامه هاي اين كنگره عنوان كرد و گفت: اين پنل ها در طول سه روز برگزاري كنگره در مورد موضوعاتي همچون بيماري هاي بيني و سينوس، راينوپلاستي، اقدامات زيبايي سروگردن، اختلالات سيستم ايمني، اختلالات خواب و نانوتكنولوژي برگزار مي شود.

http://media.mehrnews.com/old/Larg1/1392/05/02/IMG10331487.jpg

به این نوشته امتیاز بدهید!

میلاد زارع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×