» 1مبارکه » اخبار شهرستان مبارکه » قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در مبارکه: دولت مصمم به تکمیل طرحهای مسکن مهر است
اخبار شهرستان مبارکه - مطالب ویژه

قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در مبارکه: دولت مصمم به تکمیل طرحهای مسکن مهر است

مرداد 24, 1394 008

قائم مقام وزیر راه و شهرسازی با تاکید بر عزم راسخ دولت یازدهم برای تکمیل طرحهای مسکن مهر گفت: استان اصفهان از استانهای پیشتاز و موفق در ساخت و واگذاری مسکن مهر است.

به گزارش پایگاه خبری شمس شهرستان مبارکه، احمد اصغری مهرآبادی روز شنبه در نشست بررسی مشکلات مسکن مهر شهر جدید مجلسی و شهرهای طالخونچه و دیزیچه از توابع شهرستان مبارکه تاکید کرد که با توجه به تاکید رهبر معظم انقلاب و رییس جمهوری، دولت تدبیر و امید امکانات ممکن را برای آماده کردن و تحویل واحدهای مسکن مهر بکار گرفته است.
وی افزود: از ابتدای شروع مسکن مهر، قرارداد دو میلیون و 300 هزار واحد منعقد شده و تا به امروز ساخت یک میلیون و 800 هزار واحد به پایان رسیده که از این تعداد 500 هزار واحد آن در دولت تدبیر و امید آماده بهره برداری شده است.
وی اضافه کرد: یک میلیون و 420 هزار واحد از واحدهای ساخته شده تاکنون مورد بهره برداری قرار گرفته است.
اصغری مهرآبادی با اشاره به بهره برداری از 425 هزار واحد از 500 هزار واحد مسکن مهری که در دولت تدبیر و امید ساخته شده است، گفت: 75 هزار واحد دیگر هم آماده بهره برداری است و به مرور تحویل متقاضیان می شود.
وی از افتتاح 10 هزار واحد مسکن مهر در هفته دولت خبر داد و خاطر نشان کرد: تصمیم و برنامه دولت و وزارت راه و شهرسازی اتمام همه واحدهای مسکن مهر تا پایان سال 95 است.
اصغری مهرآبادی اظهار داشت: با وجود اینکه طبق قانون، وزارت راه و شهرسازی وظیفه ذاتی برای ایجاد خدمات ندارد اما از امکانات شهری و شرکت عمران شهرهای جدید برای خدمات روبنایی برای ساخت مدرسه، کلانتری و مسجد در طرح مسکن مهر بهره گرفته شده است.
وی افزود: وظیفه وزارت راه و شهرسازی صرفا واگذاری زمین و راه است و دولت به این خاطر کمک می کند که مردم زودتر صاحب خانه شوند.
اصغری مهرآبادی گفت: در مورد افزایش سقف تسهیلات از 250میلیون ریال به 300میلیون ریال هم که مصوبه دولت قبل را داشت، در دولت یازدهم سیاست دولت کاهش و کنترل تورم بود و از اعطای خط اعتباری به این منظور ممانعت شد اما با پیگیری های صورت گرفته شورای پول و اعتبار با این امر موافقت کرد.
قائم مقام وزیر راه وشهرسازی در طرح مسکن مهر ضمن بازدید از پروژه های مسکن مهر شهرهای مجلسی، طالخونچه و دیزیچه، عمده مشکلات مسکن مهر را خدمات روبنایی و زیربنایی خواند و بر پیگیری لازم جهت رفع این مشکلات تاکید کرد.

mehrabadi

به این نوشته امتیاز بدهید!

میلاد زارع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×