» 1مبارکه » شهرستان مبارکه » دانشگاه های مبارکه » اختتامیه مسابقات دسته سه فوتسال دانشجویان دانشگاه آزاد در واحد مبارکه برگزار شد
دانشگاه های مبارکه - مطالب ویژه

اختتامیه مسابقات دسته سه فوتسال دانشجویان دانشگاه آزاد در واحد مبارکه برگزار شد

مرداد 24, 1394 0013

مسابقات دسته سه فوتسال دانشجویان دختران دانشگاه آزاد اسلامی با قهرمانی تیم استان قزوین در واحدمبارکه به کار خود پایان داد.

به گزارش پایگاه خبری شمس شهرستان مبارکه،مسابقات دسته سه فوتسال دختران دانشگاه آزاد اسلامی کشور از روز یکشنبه 18تا 24مرداد ماه ، با حضور ۱۵۰ ورزشکار در قالب 9 تیم در سالن ورزشی مالک اشتر واحد مبارکه برگزار و با مشخص شدن تیم قهرمان در این دوره از رقابت‌های فوتسال فرهنگی ورزشی کشوری خواهران دانشگاه آزاد اسلامی ،به کار خود پایان داد.  
ابتدا روز شنبه در رده‌بندی، دو تیم جا مانده از فینال، چهارمحال بختیاری و کردستان به مصاف هم رفتند تا کاپ مقام سومی این دوره از رقابت‌ها را کسب کنند. تیم استان چهارمحال بختیاری در بازی نفس گیر و پر گل در وقت قانونی با نتیجه 7 بر 2 تیم حریف را شکست داد و به مقام سوم این دوره از رقابت‌ها دست یافت .
در بازی فینال دو تیم استان قزوین و کرمانشاه رودررو هم قرارگرفتند که  تیم قزوین با نتیجه 8 برصفر تیم حریف را از رسیدن به مقام قهرمانی باز داشت و قهرمان این دوره از رقابت‌ها شد وتیم استان کرمانشاه به نایب قهرمانی رضایت داد.                   
دکتر هادی، سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد مبارکه در مراسم اختتامیه بازی‌ها، ضمن خیر مقدم و تبریک میلاد حضرت معصومه(س)وروز دختر به مدیرکل ورزش قهرمانی و همگانی دانشگاه آزاد اسلامی، ورزشکاران و مربیان و سرپرستان تیم‌ها و نمایندگان از معاونت ورزش اظهار داشت: هدف از برگزاری مسابقات ایجاد روحیه نشاط، شادابی و ایجاد ارتباط و دوستی در بین دانشجویان است که زمینه فعالیت‌های علمی و آموزشی در دانشگاه خواهد بود. 
وی افزود: باید از مسئولان دانشگاه ،رییس دانشگاه دکتر حمید میرزاده و معاون ورزش دکتر دادکان و همکارانشان تشکر کنیم که با ایجاد تحول در ورزش دانشگاه به هرچه بهتر برگزار شدن مسابقات ورزشی کمک کردند. 
در ادامه پهلوان، مدیرکل ورزش قهرمانی و همگانی دانشگاه آزاد اسلامی در مسابقات فوتسال گفت: با حضور دکتر دادکان به عنوان معاون ورزش دانشگاه آزاد اسلامی تحول خوبی و با برنامه‌ریزی‌های ،در ورزش دانشگاه آزاداسلامی  انجام شده است.
وی افزود: در معاونت ورزش دانشگاه، در این دوره از مسابقات کشوری ،تیم‌های ورزشی در سه دسته (اول، دوم، سوم) مسابقه برگزار می‌کنند که این باعث رقابت و هیجان بیشتر در بین ورزشکاران می‌شود. 
وی ضمن تشکر از مسئولان مبارکه که در برگزاری هرچه بهتر این دوره از مسابقات همکاری‌های لازم را کردند گفت: واقعا میزبانی این دانشگاه و امکانات و تجهیزات ورزشی، سالن‌های مجهز، خوابگاه، سلف سرویس و امکانات این واحد برای برگزاری مسابقات ورزشی بسیار خوب بود. 
همچنین خانم شجاعی نماینده معاونت ورزش(کادر فنی) در مسابقات فوتسال افزود: این مسابقات با شرکت 9 تیم در دسته سه در دو گروه ۵ و 4 تیمی برگزار شد و پس از برگزاری ۲۶ مسابقه تیم‌های قزوین  و کرمانشاه به فینال راه یافتند و تیم‌های چهارمحال بختیاری و کردستان به رده‌بندی رسیدند. همچنین تیم‌ استان تهران و استان فارس از دسته یک ،مازندران و اصفهان از دسته دو، قزوین و کرمانشاه از دسته سه به مرحله یک و دو  صعود کردند. 
وی اظهار کرد: تیم استان گیلان ازدسته یک و تیم هرمزگان از دسته دو و کردستان از دسته سه عنوان کاپ اخلاق این دور از مسابقات را از آن خود کرد و کمیته فنی مسابقات لیلا اقبالی از تیم استان تهران دسته یک و کوثر کمالی از تیم مازندران دسته دو و راضیه مرادی ازستان قزوین دسته سه  را فنی‌ترین بازیکن این دوره از رقابت‌ها اعلام کرد.
در اختتامیه این بازی‌ها که با حضور پهلوان، مدیرکل ورزش قهرمانی و همگانی دانشگاه آزاد اسلامی ،سرپرست واحد مبارکه ، معاونین، نمایندگان معاونت ورزش دانشگاه آزاد اسلامی و مسئولین و برگزار کنندگان این مسابقات در سالن ورزشی واحد مبارکه برگزار شد، تیم‌های قهرمان و بازیکنان برتر هر رشته کاپ قهرمانی و لوح تقدیر خود را از مسئولان دانشگاه و سرپرستان فنی تیم‌ها دریافت کردند.
15000076 15000060

به این نوشته امتیاز بدهید!

میلاد زارع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×