» عمومی » سرگرمی » فال روز 18 آذر 1392
سرگرمی

فال روز 18 آذر 1392

آذر 17, 1392 40103

فروردین:

امروز خیلی اجتماعی خواهید بود. می خواهید به مهمانی ها و جشنها بروید. چیزی راجع به کارتان می شنوید که یک سال است انتظارش را می کشید. خیلی عالی می شود. آگاه هستید که نیاز دارید برای امنیت آتی تلاش و کار کنید و این کی شما را مضطرب می کند. امروز روز خوبی برای بودجه بندی و خرید هدیه های مورد نظر است. شادیتان را حفظ کنید.

اردیبهشت:

امروز به دیگران گوش دهید. این کار در چانه زنی های آینده به دردتان می خورد. امروز در هنگام کار تاثیر خیلی خارق العاده ای می گذارید. دیگران به شما نگاه می کنند و به دنبال وقتی می گردند که از شما تقلید کنند. حتی هنگامی که نمی دانید در حال آموزش دادن دیگران هستید، یک معلم باشید! کسب و کار خیلی پررونق است.

خرداد:

امروز هرچه که می گویید را کاملا شفاف سازی کنید. وقتی با دیگران حرف می زنید نیاز دارندد که حرف هایتان را بفهند. امروز از شما درخواست توصیه می شود. با تمایل آنرا به دیگران بدهید. در ارتباطات کاری خواهید دید که تمام بحث ها خیلی خوب پیشرفت کرده اند. امروز روز خیلی مهمی برای شماست. باید خودتان را به مدیریت بالا ثابت کنید. این می تواند به یک ترفیع بینجامد.

تیر:

احساس می کنید که انگار در بالاترین نقطه دنیا ایستاده اید. هیچ چیزی در ذهنتان به مشکل برنمی خورد و اشتباه نمی اندیشید. این احساس خیلی خوبی است و این اعتماد بنفس را به شما می دهد که در کار، روابط و زندگی خانواده گی هرکاری که لازم است را انجام دهید. اگر این احساسا تا آخر روز باقی نماند ناامید نشوید. فقط این را به یاد داشته باشید که برای چند ساعت کوتاه چه توانایی داشتید.

مرداد:

دارید با یک سری سرخوردگی ها دست و پنجه نرم می کنید. با یک عشق قدیمی ملاقات داشتید و این ملاقات نتیجه ای نداشت. این باعث می شود که احساس کنید که به طور مبهمی گیج شده اید و درشگفتید که سالها پیش چه با خود فکر می کردید که این تصمیم را گرفتید. الان به داشته هایتان بیندیشد و آنها را عملی کنید. گاهی اوقات داشته های خودتان باارزش ترند. آواز دهل از دور خوش است.

شهریور:

امروز انتظاراتتان را واقع بینانه حفظ کنید. امروز نیاز دارید که ابتکار بیشتری را وارد زندگیتان کنید که برایتان بسیار مثبت خواهد بود. اگر با مکارانتان جروبحث داشتید سعی کنید که به توانایی های خودتان شک نکنید و تردیدی به دل خود راه ندهید. امروز در مکالماتتان از واژه های بد استفاده نکنید. اگر این کار را کنید تنبیه می شوید.

مهر:

اگر در حالت ضعیفی قرار گرفتید، انرژی هیجانی و احساسیتان می تواند به کمکتان بیاید. بگذارید احساساتتان به شما انگیزه آغاز تکالیف جدید، صحبت کردن به با همکاران را بدهند تا بتوانید در زندگیتان تغییرات جدیدی را آغاز کنید. امروز مراقب سلامتیان باشید. اگر احساس بیقراری داشتید، میزان زیادی نوشیدنی گرم بنوشید تا از بیماری درامان باشید.

آبان:

امروز پاسخ به یکی از سوالات خیلی شخصیتان برایتان آشکار خواهد شد. می دانید که چیزی که می خواهد ممکن و دردسترس است. حرف های خیلی شخصی و محرمانه تان را با کسی درمیان بگذارید که به او اعتماد کامل دارید. امروز در یک کار سازندگی داوطلب شوید. اگر بخشندگی داشته باشید، تعطیلات پیش رو با وضع بهتری به سراغتان خواهد آمد.

آذر:

در حال فکر کردن درباره کارهایتان در ماه های گذشته و ارزیابی آنها هستید. این حالت را با رابطه هایتان نداشته باشید. افرادی در زندگیتان هستند که شناخته شدنی نیستند، ولی به زودی زندگیتان را ترک می کنند و احساس آزادی بیشتری می کنید. امروز مراقب سلامتیتان باشید. فصل سرماخوردگی و آنفلوآنزاست.

دی:

امروز احساسات با نیروی زیادی به سمتتان هجوم می آورند. این هیجانات می تواند فقط از طرف بارش برف یا وضع هوا باشد. درهرصورت احساس شادی زیادی دارید و باید به روحیه این ماه وارد شوید. امروز روز خیلی خوبی برای آغاز خریدهایتان است. در دادن هدیه تردید نکنید، ولی مراقب بودجه تان نیز باشید.

بهمن:

این فصل موقع تحلیل روابط و احساسات نیست. این فصل فصل احساس عشق کردن و آزادی است. سعی کنید راهی برای گوش دادن به معشوقه تان پیدا کنید و سعی کنید که گفته هایش را نیز تحلیل نکنید. سعی کنید که عاشقانه تر و مهربان تر باشید و انقدر کارهایش را مورد انتقاد قرار ندهید. اگر سعی کنید که به او امرونهی کنید مطئنا احساساتش را جریحه دار می کنید. اینکار نتیجه خوبی نخواهد داشت.

اسفند:

امروز مردم و شرایط زندگیتان همه عالی خواهند بود. می بینید که به هرچه دست بزنید تبدیل به طلا می شود. بهترین وقت برای تمام کردن پروژه ای است که در محل کار یک ماه درگیرش بوده اید. از پس آن برمی آیید.امروز می توانید شاید با یک همکار یا معشوق به ناهار بروید!

به این نوشته امتیاز بدهید!

سعید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×