» عمومی » ورزشی » محرم مشکلی با باشگاه ندارد/ کاپیتان به زودی باز می‌گردد
ورزشی

محرم مشکلی با باشگاه ندارد/ کاپیتان به زودی باز می‌گردد

مرداد 22, 1394 0011

هافبک تیم سپاهان اصفهان درباره غیبت و قهر برادرش با تیم سپاهان گفت: مطمئن باشید که محرم نویدکیا مشکلی با باشگاه سپاهان ندارد و به زودی باز می‌گردد.

به گزارش خبرنگار مهر، رسول نویدکیا شامگاه پنجشنبه پس از پیروزی تیمش مقابل پرسپولیس تهران در جمع خبرنگاران رسانه‌های گروهی درباره شایعه قهر برادرش با باشگاه اصفهانی و اینکه آیا از محرم خبری دارد یا خیر، اظهار داشت: من می‌دانم که محرم در اصفهان است ولی نمی‌دانم دقیقا کجا است.

وی افزود: او پیش از این به خانه یکی از اقوام ما برای تسلیت گفتن رفته بود اما می‌دانم که دیشب یا پریشب به اصفهان بازگشته است.

هافبک سپاهان درباره تشویق‌های هواداران درباره محرم نویدکیا افزود: هواداران به محرم لطف دارند و به خاطر این موضوع خوشحال هستم اما از من در این زمینه سئوال نکنید.

وی درباره دلیل غیبت نویدکیا در تمرینات تیم گفت: هیچ خبری از محرم نویدکیا ندارم و درباره فوتبال با هم صحبت نمی‌کنیم و بیشتر درباره خانواده صحبت می‌کنیم. محرم مشکل خاصی با سپاهان ندارد و به تیم می‌آید.

رسول نویدکیا درباره دلیل قهر برادرش افزود: من به شما قول می‌دهم که سر باشگاه با تیمش مشکل پیدا نمی‌کند؛ به هر حال شاید از نبود علی احمدی در سپاهان ناراحت شده باشد ولی اینگونه نیست که به خاطر آن با باشگاه قهر کند.

http://media.mehrnews.com/old/Larg1/1392/09/02/IMG18110371.jpg

به این نوشته امتیاز بدهید!

میلاد زارع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×