» 1مبارکه » اخبار شهرستان مبارکه » مدیران مدارس علمیه فولادشهر و مبارکه جابجا شدند
اخبار شهرستان مبارکه - مطالب ویژه

مدیران مدارس علمیه فولادشهر و مبارکه جابجا شدند

مرداد 21, 1394 0012

مدیران مدارس علمیه صالحین فولادشهر و امام محمدتقی(ع) مبارکه سمت خود را جابجا کردند.

به گزارش پایگاه خبری شمس شهرستان مبارکه، جلسه تودیع و معارفه مدیران مدرسه امام محمدتقی(ع) شهرستان مباركه با حضور امام جمعه مباركه، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدی تولیت مدرسه علمیه و حجت‌الاسلام و المسلمین باطنی جانشین مدیر حوزه علمیه استان اصفهان، حجت‌الاسلام منهاجی مسئول انتصابات و اساتید و كاركنان این مدرسه برگزار شد.

در این مراسم حجت‌الاسلام بخشی که یک سال مدیریت مدرسه علمیه امام محمدتقی(ع) را عهده‌دار بود جای خود را به حجت‌الاسلام اسماعیلی مدیر پیشین مدرسه علمیه صالحین فولادشهر داد و به جای وی مدیر حوزه علمیه صالحین شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین باطنی جانشین مدیر حوزه علمیه استان اصفهان در این مراسم گفت: حوزه‌های علمیه در زمان‌های مختلف با فراز و نشیب‌هایی مواجه بوده است و علماء با انفاس قدسی خود برای تربیت طلاب زحمت فراوانی كشیده‌اند.

وی ادامه داد: در دوران معاصر نیز از بركات وجود و در ذیل نهضت و قیامی كه امام (ره) پیشوایی آن را به عهده داشتند پس از پیروزی انقلاب اسلامی متقاضیان ورود به حوزه بسیار بوده‌اند كه باید این نعمت را قدر دانست و به نحو احسن از آن در هنگام پذیرش حوزه استفاده کرد.

جلسه تودیع و معارفه مدیران مدرسه علمیه صالحین فولادشهر نیز به صورت جداگانه برگزار شده و حجت‌الاسلام اسماعیلی جایگزین حجت‌الاسلام بخشی شد.

http://media.mehrnews.com/d/2015/08/11/3/1791352.jpg

به این نوشته امتیاز بدهید!

میلاد زارع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×