» اخبار ایران و جهان » اخبار ورزشی » تصاویر متفاوت داعش از پادگان آموزشی کودکان
اخبار ورزشی

تصاویر متفاوت داعش از پادگان آموزشی کودکان

مرداد 19, 1394 0135

داعش بر خلاف روال قبل تصاویری را از آموزش عقیدتی، فرهنگی و ورزشی کودکان را در پادگان‌های خود منتشر کرد.

جبهه جهانی مستضعفین نوشت: گروهک تروریستی داعش تصاویری متفاوت را از دوره آموزش نظامی کودکان منتشر کرد.داعش که تا کنون بر آموزش نظامی کودکان تأکید داشت، این بار با اتشار تصاویری دوره آموزش عقیدتی، فرهنگی و ورزشی کودکان را به نمایش گذاشت.

داعش

براساس تصاویر منتشره کودکان داعشی در این پادگان در حال آموزش وضو، نماز و قرائت قرآن هستند و ورزش‌های رزمی را نیز یاد می‌گیرند.داعش از این کودکان برای انجام عملیات‌های انتحاری سوء استفاده می‌کند و برای پیشبرد اهداف شوم خود علاوه بر آموزش‌های نظامی باید عقاید انحرافی خود را نیز به این کودکان تلقین کند.

داعش

گفتنی است بیشتر کودکان حاضر در این پادگان یا توسط عناصر داعش ربوده شده و یا خانواده‌ آنان به دلیل فقر، در ازای دریافت پول آنان را به این پادگان فرستاده‌اند؛ داعش امیدوار است با آموزش نسل جدیدی از تروریست‌ها، بقای خود را تضمین کند؛ اما به همت ارتش و نیروهای مردمی عراقی و سوری عمر این گروهک تروریستی در حال پایان است.

n00051231-r-b-000.jpg

 

 

به این نوشته امتیاز بدهید!

م. موسوی

تعداد دیدگاهها: 1

  1. مهناز

    گروه تروریستی داعش تاکنون حدود چند هزار شهروند ترکیه را به خود جذب کرده است؛ نشریه نیوزویک با این مقدمه به گزارش عمق نفوذ گروه تروریستی داعش در ترکیه و به ویژه جذب افراد جدید به این گروه در استانبول پرداخته است.
    نیوزویک می نویسد : نشانه ها حاکی از عمق رسوخ داعش در کشوری است که غربی‌ها روی حمایت آن از حملات خود علیه داعش حساب کرده‌اند و این در حالی است که بسیاری از این نگران هستند، ترکیه که هر سال چند میلیون گردشگر خارجی را در خاک خود می‌پذیرد، به خانه امنی برای تروریست‌های منطقه تبدیل شود، به ویژه اینکه ترکیه مرزی پر از حفره و بدون مراقبت با مناطق تحت اختیار داعش دارد.
    روزنامه ملیت در ماه ژوئن گزارش داد، سه هزار تن از ترکیه به داعش پیوسته‌اند، حال آنکه هیچ کشور دیگری که عضو ناتو باشد، چنین وضعیتی ندارد و تا این اندازه از سوی داعش در خطر نیفتاده و این در حالی است که مقامات ترکیه به تسهیل جریان نیروهای خارجی و اسلحه برای داعش متهم شده‌اند.
    این در حالی است که مقامات ترکیه مدعی هستند در برابر داعش سکوت نکرده‌اند، اما هواداران محلی داعش به نشان آزادی پرچم‌های داعش را از خودرو و خانه‌های خود آویزان می‌کنند.

    یکی از نمایندگان احزاب مخالف به روزنامه‌ها گفته است، از یکی از شهرهای دیگر در همین منطقه، نود جوان دیگر نیز به سوریه رفته‌اند.

    کنعان سی ساله که معلم است، توصیف جالبی از وضعیت دارد و می‌گوید: «من یک کرد چپگرا هستم. اگر چهار کرد جمع شوند، پلیس سراغ آن‌ها خواهد آمد، آن‌ها اگر بخواهند می‌توانند جلو داعش را بگیرند».
    در حالی که مردان جوان بخش مهمی از اعضای جذب شده به داعش را تشکیل می‌دهند، شواهد نشان می‌دهد که زنان و کودکان نیز از جمله اهداف برنامه‌های اینترنتی جذب داعش هستند تا به این ترتیب بر جمعیت خلافت خودخوانده افزوده شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×