» عمومی » ورزشی » تفاوت سنی بین تیم الف و ب والیبال نبود/ فدراسیون به اهدافش رسید
ورزشی

تفاوت سنی بین تیم الف و ب والیبال نبود/ فدراسیون به اهدافش رسید

مرداد 19, 1394 0010

دبیر فدراسیون والیبال ایران با اشاره به حضور تیم ملی ب در رقابتهای قهرمانی آسیا گفت: تفاوت سنی بین این دو تیم وجود نداشت اما بازیکنان تیم ب فرصت حضور در میادین بین‌المللی را پیدا کردند.

به گزارش خبرگزاری مهر، محمود افشاردوست در خصوص اینکه حضور تیم ب در رقابتهای قهرمانی آسیا چه کمکی به حضور والیبال ایران در المپیک می‌کند، گفت: آنطور که ما برنامه‌ریزی کرده بودیم به اهداف خود رسیدیم. ما به دنبال این بودیم با بازیکنانی که کمتر در میادین بین‌المللی حضور پیدا کردند و دنبال مدال نبودیم اما خوشبختانه این تیم به عنوان دومی آسیا دست یافت.

وی در پاسخ به این سوال که چه تفاوت سنی بین بازیکنان تیم الف و ب وجود داشت، عنوان کرد: تقاوت سنی بین دو تیم الف و ب وجود نداشت ولی بازیکنانی در تیم ب بودند که فرصت کمتری برای حضور در میادین بین‌المللی داشتند. ما به آنها میدان دادیم تا بتوانیم از آنها در بدنه تیم الف استفاده کنیم و جانشینان خوبی برای بازیکنان اصلی باشند.

دبیر فدراسیون والیبال هدف اصلی تیم ملی را حضور در المپیک بیان کرد و افزود: برنامه ما حضور در المپیک است. به خودی خود حضور در المپیک برای رشته‌های تیمی یک موفقیت است و برای ایران هم همینطور. البته ما به دنبال حضور موثر در المپیک هستیم و امیدوارم که بعد از حضور در این مسابقات یکی دو مرحله در این رقابتها بالا برویم.

http://media.mehrnews.com/d/2015/04/25/3/1670904.jpg

به این نوشته امتیاز بدهید!

م. موسوی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×